Verkoopster weigert paard terug te nemen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Joltsje

Re: Verkoopster weigert paard terug te nemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 18:28

inderdaad. afwachten nu.

als jij aan hebt gegeven waarje het paard voor wilt enzei gezegd heeft dat dat paard daar geschikt voor is. danheb je al een beetej onderzoek gedaan.

binnen 6 weken terug brengen zonder reden heb ik ook ooit ergens gelezen.

Lady_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 18:29

Hoop dat er binnekort goed nieuws komt!
Het blijkt trouwens maar weer dat sommige (paarden)mensen niet te vertrouwen zijn Boos!

Bijinn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 21:58

jolentinus schreef:
als jij aan hebt gegeven waarje het paard voor wilt enzei gezegd heeft dat dat paard daar geschikt voor is. danheb je al een beetej onderzoek gedaan.

Dat heb ik inderdaad gedaan Ja We hebben vrij uitgebreid gepraat over mijn 2 wensen; buitenrijden en springen. Ze heeft hierbij nog verteld 60cm met hem gesprongen te hebben (ik vraag me zwaar af hoe, want het paard is m.i. niet eens geschikt om op te stappen) en dat ze nog niet alleen met hem buiten had gereden.

Daarnaast ben ik zelf (afgestudeerd) dierenartsassistente en heb ik 6 jaar intensief gereden bij een handelsstal. Ik heb er zelf dus ook enigzins kijk op en heb niks niet verklaarsbaars gezien of gemerkt.

jolentinus schreef:
binnen 6 weken terug brengen zonder reden heb ik ook ooit ergens gelezen.

Maar daar heeft Floortje dus niks over gezegt, dus ik weet niet heel zeker of dat wel echt is of ooit van-horen-zeggen.

Ik bedacht me vandaag trouwens... Misschien verstandig om dit topic even op slot te zetten en te verwijderen? Geen idee of de verkoopster hier leest.

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 22:00

dat lijkt me een wijs besluit Ja
het zou tegen jou kunnen werken!
veel succes en sterkte!

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 14:35

ik heb in dezelfde situatie een beetje gezeten. alleen was het paard erg dwars bij haar. heb het paard toen wel teruggenomen na lang twijfelen..

1. ik had geen zin in een rechtzaak
2. anders zou het paard de handel in gaan als een rot paard.