Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Je auto mag nooit meer trekken (daadwerkelijk (bij je E-rijbewijs)of op papier (bij je B-rijbewijs)) dan zijn trekvermogen.
. Even een mailtje sturen hoe het precies zit en of het kan zonder E naar het CBR. Dan weet je het meteen en weet je meteen hoe alles precies zit en werkt.
Lous schreef:Weet je wat mij het handigst lijkt. Even een mailtje sturen hoe het precies zit en of het kan zonder E naar het CBR. Dan weet je het meteen en weet je meteen hoe alles precies zit en werkt.
ikke schreef:Lous schreef:Weet je wat mij het handigst lijkt. Even een mailtje sturen hoe het precies zit en of het kan zonder E naar het CBR. Dan weet je het meteen en weet je meteen hoe alles precies zit en werkt.
Of je leest gewoon de FAQ in TAO, daar staat het hele verhaal, volledig, correcct en best duidelijk, in tegenstelling tot de halve waarheden en aannames die ook hier weer langs komen.
MissPromiss schreef:Er is toch niets mee eens te zijn? Zoals het in de FAQ staat, zó is het! Er zijn heel veel mensen die het denken te weten maar waarbij de uitleg gewoon niet klopt..
Maar als de TS de FAQ goed doorleest en in het achterhoofd houdt dat het maximale laadvermogen van de trailer terug te zetten is door het RDW (kost 55 euro) naar een lager gewicht moet er genoeg te vinden zijn en lijkt het me wel te doen! MissPromiss schreef:Oke verkeerd begrepen danMaar als de TS de FAQ goed doorleest en in het achterhoofd houdt dat het maximale laadvermogen van de trailer terug te zetten is door het RDW (kost 55 euro) naar een lager gewicht moet er genoeg te vinden zijn en lijkt het me wel te doen!