Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

sterre2007 schreef:Onze paarden gaan niet naar de slager.
Heb daarover al heel wat akelige verhalen gehoord.
Vorig jaar is ons oudste paard vanwege een zeer zware koliekaanval
op stal door de dierenarts ingeslapen. Ging heel rustig en prettig.
Zou het beslist niet anders willen.

sterre2007 schreef:TS: als je zo flink bent te besluiten om je dier te laten slachten,
dan zou ik ook het lef hebben er zelf tot het allerlaatste moment bij te zijn.
Lijkt me eerlijker tegenover je paard.
sterre2007 schreef:TS: als je zo flink bent te besluiten om je dier te laten slachten,
dan zou ik ook het lef hebben er zelf tot het allerlaatste moment bij te zijn.
Lijkt me eerlijker tegenover je paard.
IlsjePilsje schreef:Al een half uur zit ik te denken...wat zou ik doen? Meegaan, want het is mijn maatje voor het leven en dat blijft hij tot het eind. Er echt bij zijn, want dat ben ik aan hem verplicht.
Of niet.... want hij voelt moeiteloos aan hoe ik me voel. Ik ben zijn alfa-vrouwtje en als ik onrustig ben, dan pikt hij dat vliegensvlug op.
Het enige wat ik weet, is dat ik het niet weet. Het enige wat ik wil zeggen.... heel veel sterkte met deze moeilijke beslissing.
IlsjePilsje schreef:Al een half uur zit ik te denken...wat zou ik doen? Meegaan, want het is mijn maatje voor het leven en dat blijft hij tot het eind. Er echt bij zijn, want dat ben ik aan hem verplicht.
Of niet.... want hij voelt moeiteloos aan hoe ik me voel. Ik ben zijn alfa-vrouwtje en als ik onrustig ben, dan pikt hij dat vliegensvlug op.

Lisaaaaaaa schreef:ik zou niet met eigen ogen willen zien hoe mijn paard geslacht zou worden. ik neem er liever op een andere manier afscheid van! maar zowieso ben ik niet voor slachten..

Het enige wat ik weet, is dat ik het niet weet. Het enige wat ik wil zeggen.... heel veel sterkte met deze moeilijke beslissing.