Ze zijn mijn deken kwijt!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ze zijn mijn deken kwijt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 17:56

Ik ben van mening dat ze jouw een nieuwe moeten geven. Jij hebt de consumentenprijs betaald, als ze jouw met 75 euro willen afschepen, kunnen ze je ook een nieuwe deken geven. Kwestie van service, neem aan dat je dan ook als tevreden klant de deur uit gaat en terug blijft komen, jij anders wellicht een omweggetje gaat maken naar de concurrent.

Bij voorkeur in een drukke winkel je beklag doen en duidelijk en hardop het probleem nog eens doornemen en duidelijkhardop jouw voorstel doen hoe het netjes op te lossen. Met allerlei klanten bij de kassa zullen ze snel voor die nieuwe deken gaan. As Zaterdag een goede dag??

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 18:03

tss ze durven wel zeg.
deken koste 150 euro. je kan een bon van 75 euro krijgen.
en wat schiet je daar mee op. ik zou er echt grote heibel van maken en het liefst met zoveel mogelijk klanten erbij.
ik vind dat ze minimaal een goed vervangende (die ongeveer niet zo duur was) deken moeten regelen. en nuatuurlijk met heel veel exusses. hihi

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 21:25

Ik ben nu wel heel benieuwd of dit al is opgelost.
Ik zou zeker niet akkoord zijn gegaan met een tegoedbon. Simpelweg omdat ik mijn geld in deze winkel niet meer zou willen uitgeven...

Klara16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 20:22

Ze hebben hem gevonden!!

Heb hem gisteren teruggekregen met een boel excuses. Maar ik zou idd die tegoedbon van 75 euro die ze voorstelden niet aanvaard hebben. Maar goed, het is dus bij deze opgelost!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 20:24

Gelukkig dat hij weer terecht is!

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 12:04

haha, en weer een hoop heisa om niets.
soms is het beter om gewoon even geduld te hebben, zoiets kan gebeuren en dan moet je ook even de tijd hebben om het op te lossen (in dit geval even zoeken).
om dan maar direct een hoop stampei te willen maken in een drukke winkel is een beetje overdreven.
gelukkig had je dat nog niet gedaan, wel fijn dat je deken weer terecht is, met dit warme weer kan je hem wel weer goed gebruiken!

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 11:14

nou gelukkig maar! bespaard je verder een hoop heisa.