Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
FitzChivalry schreef:Ik heb mijn pony niet laten keuren, maar heb wel contact gehad met de DA van de vorige eigenaar, zij wist me te vertellen dat er nog nooit iets was geweest met hem.
Hij is nu 20 maanden.
Hij kostte ook maar 600 Euro, dus om hem daar voor te laten keuren.
Nu heb ik zelf een hele hoop ervaring, ben ook een aantal keren mee geweest om een paard voor een ander te kopen.
sjorsie schreef:Ik heb 2 keer een veulen en een jaarling gekocht die heb ik niet laten keuren, veulen kende ik vanaf dat ie een week oud was en bij de jaarling was alles zo netjes dat vertrouwde ik wel, paarden ouder dan 2 laat ik wel altijd keuren, in ieder geval klinisch en als ze duurder als 5000 zijn ook rontgenologisch, gelukkig heeft mijn huidige paard allemaal 1tjes op de foto maar had ie een 3 dan had ik hem laten staan.

Vind de eigenaar dit gelijk geen probleem dan heeft hij/zij dus vertrouwen in dat het paard goedgekeurd wordt. Maar zonder keuring heb je geen poot om op te staan wanneer thuis blijkt dat er een verdoezelde spat zit.

)