Ik ga er ok niet van uit dat ik het hele bedrag krijg.
als ik uberhaupt wat krijg. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
als ik uberhaupt wat krijg. Citaat:Zo denk jij er dan over.
Maar het is toch van mij? Ik heb er voor moeten sparen of moeten werken.
Ik kan er niks aan doen, dat ik er nu weer pas over begin te piekeren?
Misschien is het wel wat laat, maar ik heb dat ding gekocht, dus officieel is hij van mij, tenzij ik gezegt zou hebben dat het voor hem was
Citaat:Ik vind dat je er wel een beetje laat mee komt, en dat de eigenaar je niets schuldig is. Zonde, maar dom van je. Kun je het hoofdstel nu ineens dan gebruiken ergens voor?
Je kunt het altijd proberen op die voorzichtige manier waarbij je doet alsof je van niets weet. Maar verwacht er niks van en ga niet om geld vragen
Chikkie96 schreef:Citaat:Ik vind dat je er wel een beetje laat mee komt, en dat de eigenaar je niets schuldig is. Zonde, maar dom van je. Kun je het hoofdstel nu ineens dan gebruiken ergens voor?
Je kunt het altijd proberen op die voorzichtige manier waarbij je doet alsof je van niets weet. Maar verwacht er niks van en ga niet om geld vragen
MAAR zij heeft dat hoofdstel tog gekocht , Haar geld![]()
?
straks ben je 4 maanden verder... begin er gewoon over met of hij weet waar het hoofdstel is en kijk hoe hij reageert

Citaat:ik heb het topic niet helemaal gelezen hoor, maar....
je wist toch dat die pony verkocht zou worden? dan haal je toch je spullen daar weg?
Eerrst lezne voor je commentaar geeft
Eerst lezen voor je commentaar geeft