Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:En als er dan iemand is die haar wel wil kopen voor 3600?

runningkawa schreef:Citaat:En als er dan iemand is die haar wel wil kopen voor 3600?
Wat een gek er voor geeft zeggen ze ooit
En die valt dan wel onder het kopje gek
Voor die prijs heb je ene gezond paard
Pony's zijn altijd minder waard dan paarden...en deze is ook nog eens duidelijk niet gezond

Intervarno schreef:€3500,- is een behoorlijk hoge prijs voor een pony hoor, helemaal eentje zonder papieren, daar kon ik mijn pony (met papieren, zonder gebreken etc.) al amper voor kwijt. Een lange rug is bovendien absoluut niet ideaal, mocht je de sport in willen.
@ TS: Ik zou het gewoon even afwachten, de eigenaar komt er vanzelf wel achter dat hij op deze manier de pony nooit kwijt kan

runningkawa schreef:Een lange rug idd niet
Een weke rug wel
En zeker omdat hij al niet probleemloos in het verleden is geweest
barbara1970 schreef:Als ik de prijzen zie op ondermeer marktplaats, vraag ik me echt af hoe de meeste hier aan hun prijzen komen.
Ik ben handelaar en zit elke dag op internet op zoek naar leuke en vooral redelijk geprijsde paarden en pony's
Als je een paard of pony wil verkopen en het lukt niet meteen wil niet zeggen dat hij of zij het niet waard is.
De pony loopt m dressuur en heeft een E maat.
Zowiezo al zwaar geprijsd omdat alles naar het buitenland gaat, Denemarken Zweden enz
De vraag naar D en E maat is erg toegenomen, helemaal omdat E maat eruit gaat en gewoon paard wordt.
Kijk en vergelijk op internet en zoek ze maar M dressuur, E maat onder de 3000,= euro
UniQueLady schreef:tussen 1500 en 2000 zou ik zeggen..