Zadel in beslag genomen door politie!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kiwipitje

Re: Zadel in beslag genomen door politie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 14:19

Lijkt mij niet dat dit zomaar zo kan. Ben erg benieuwd hoe het er nu voor staat!

sjouks

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 14:21

Wow dat is echt balen zeg! Hoop dat je je zadel snel terugkrijgt, omdat de naam er niet in staat!
Verder denk ik dat de politie dit idd niet zomaar kan maken. Maar wens je veel succes!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 14:25

heel apart dit...
ik zou even bellen om op de hoogte gehouden te worden...

chanora

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 14:29

Dit is idd heel raar. ik weet niet of het kan maar mij lijkt van niet!!

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 14:29

Ik vind het echt niet kunnen, ze kunnen het toch ook ter plekke controleren.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 14:50

Ik krijg ook het idee dat het misschien geen echte agenten waren. Hebben ze zich gelegitimeerd?

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 23:57

Heb eea doorgelezen... en we zitten nu eigenlijk te wachten op een vervolg van de TS.

Ik begrijp dat eea in Belgie is geweest? Dat zal daar net iets anders werken dan hier, de NL wetgeving. Als men geen verstand heeft of ervaring met hoe dit wetstechnisch werkt, kan beter geen bepaalde reacties geven..in de trend van; achterlijk, kan niet, doorzoeken, belachelijk, huiszoeking, niet toegestaan enz enz. Koe
We wachten af....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 11:02

@Branca: Ik wou (zoals je mss wel kan begrijpen) eerst even het onderzoek afwachten voor ik andere informatie kon geven.

Inmiddels weet ik meer, het zadel was (hoe wonderbaarlijk) niet die van haar Rolleyes Ik vind dat het al met al erg lang heeft geduurd maar ben blij dat het zadel nu weer terug naar de eigenaren van mijn vz-paard gaat Lachen Ze hebben al best veel problemen en dan moest dit er ook nog eens bij komen. Bah. Hij blijft nog steeds in de verkoop maar iets op internet zetten doen ze nooit meer. Of je moet een maand van tevoren foto's maken met de datum erop en dan later pas je zadel op internet zetten. Vind het een scheve manier van zaken doen dit

[edit] Het waren wel echte agenten, ik was er niet bij maar heb gehoord dat ze met politie auto etc. kwamen. Wij gaan ervanuit dat deze vrouw iemand kende die bij de politie werkte, normaal werken ze nooit zo snel maar voor vriendjes werkt het kennelijk allemaal anders.

sofire

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 23:37

Wauw Miss_Montana, gelukkig maar dat het zadel weer terug is! Toch blijft het een vreemd verhaal, maargoed.. jullie kunnen weer fatsoenlijk rijden Haha!

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 23:42

Idd, fijn dat het zadel terug is (met goede boom)...
Je weet toch niet exact hoe eea in elkaar steekt. Is van beide partijen iets van te zeggen... Clown