Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

We hebben d'r toch maar laten staan.
Toen we een paar uurtjes later nog even bij het weitje gingen kijken had de eigenaar zelf al even de hoeven 'bekapt' lees: Met een nijptang bewerkt.. Het arme dier kon geen stap meer verzetten.
We hebben dr toch gekocht en zelf maar weer opgelapt. De oude eigenaar wilde nog wel wat geld zien als ze goed ging presteren in de sport. Hij had immers zo goed voor d'r gezorgd de eerste jaren.

beantsje schreef:Of dat je hem eerst ter plekke laat voorrijden door een meisje en dat bij het galopje het paard haar erafbokt ('doet-ie anders noooooit hooor')
In dat laatste geval hebben we niet eens wat gezegd, we draaiden ons tegelijk om en zijn zo zonder 1 woord weggelopen. Wel komisch eigenlijk...

. De anderen hoorden we via via dat het een staker was. Als ik de verkopende partij gericht vroeg, bokt, steigert of staakt het paard, dan was het antwoordt je moet hem consequent rijden
. Het andere paard was op de dag van bezichtinging plotseling kreupel, maar ik heb nog wel een ander leuk paard voor je staan. Paard was inderdaad heel leuk, maar had ook een heel gigantisch prijskaartje, ja daar ben ik niet voor gekomen natuurlijk
.
"