Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
qt_shetties schreef:@MissyPalonie : Heb jij dus de kosten betaald die ik eerder in het topic heb aangegeven?
@senta : Tja dat is een beetje laat nu....
misschien kan ik zelf een koopcontract opstellen, en dit opsturen naar de oude eigenaar, en vragen of hij deze wil ondertekenen, dan heb ik in ieder geval iets.
Wel raar dan allemaal, want volgens mij weten dit niet veel mensen, dat als je je paard op naam zet, je niets kan maken als het dier gejat word... :S
ik kocht mijn pony als veulen, dus hij hoefde niet overgeschreven te worden, is met paspoort direct op mijn naam gekomen
dees_daan schreef:ik heb niets betaaldik kocht mijn pony als veulen, dus hij hoefde niet overgeschreven te worden, is met paspoort direct op mijn naam gekomen
MissyPalonie schreef:dees_daan schreef:ik heb niets betaaldik kocht mijn pony als veulen, dus hij hoefde niet overgeschreven te worden, is met paspoort direct op mijn naam gekomen
je betaalt tog lidmaatschap denk ik?
(is een draflingertje) dus ook dat betaal ik niet
annastasia schreef:Ik heb ook zo'n 3 maanden geleden een NRPS gekocht. Ook ik wil dr graag op naam laten overschrijven. Gelukkig heb ik wel een verkopersverklaring, met dank aan de veearts
Maar ik schrok er ook best wel van. Wat een kosten, en dat ik dat blaadje van hun nou zo geweldig vind![]()
Heb nl ook geen zin om voor 2 stamboeken per jaar te gaan betalen. NRPS en New Forest.
Mij is nl ook telefonisch mede gedeeld dat ik eerst lid moest worden voordat ik het paard op naam kon laten zetten, ben dus bang dat we er niet onder uit komen.

qt_shetties schreef:tja stél dat het nou een super leuk blad zou zijn, wat ik van voor tot achter helemaal door zou spitten en weer terug, dan had ik dat lid worden niet erg gevonden, maar aangezien die blaadjes bijna altijd regelrecht de prullenmand in gaan vind ik dat zonde van mijn geld, en zonde van het boekje,
Dus dat lid worden blijf ik onzin vinden....
maja de zekerheid dat het jouw paardje is.... tja het blijkt nu dus dat je geen poot hebt om op te staan!
Kyralovertje schreef:Ik was bij het NRPS maar 15 euro kwijt
Bij het KWPN wel 80 euro.
bobbymp schreef:wij hebben 2 kwpners en moesten die ook op onze naam laten zetten(de papieren)en moesten ook eerst lid worden en dan overschrijven.....
we hebben ons wel dat jaar erop weer afgemeld als lid,maar toch het is idd erg duur!!
nu hoorde ik afgelopen weekend dat de papieren de eigendoms ''verklaring'' van je pony is(even makkelijk gezecht;als jouwn naam op het papier staat is het jouwn pony/paard)
wie zou mij hier iets meer over kunnen vertellen???doe maar via een pm om het hier ontopic te houden
Wendy schreef:Meryl schreef:Heb 3 week geleden een nieuw paard gekocht en deze ook op naam laten zetten bij het KWPN. Hierbij kreeg ik een formulier en kon ik aangeven of ik lid wilde worden of niet. Heb dus aangegeven dat ik geen ldi wilde worden en geloof dat ik nu iets van 35 euro kwijt ben oid.
Wat een stelletje flikkers zijn het dan bij het kwpn. Ik moet namelijk wel lid worden![]()
![]()
En volgens de kwpn site moet je trouwens wel degelijk lid worden....