Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
andrea37 schreef:hallo wie weet er raad mee? wij hebben een d pony gekocht in juni op het paspoort stond 147,9
zei is van 2000 bij de vorige eigennaar is ze voor het eerst in 2005 gemeten 147,9
in 2006 weer gemeten ook 147,9 nou hebben wij haar gemeten omdat me vriendin haar dochter er graag mee wilden starten en ja hoor 152 ik wil gewoon geen e pony ik heb meteen de ouden eigennaar gebeld,maar die wil hem niet terug nemen.wie o wie heeft hier ook ervaring mee?. inmiddels wel een advocaat er op gezet.die gaat er een zaak van maken in het nieuwenjaar.
Daantje1981 schreef:andrea37 schreef:van wie ze spring les krijgt gaat nu ook internationaal starten en die wilt gewoon haar gaan helpen om ver te komen,maar dat wil hij niet met een e pony
Maar waarom niet met een epony?
Ik denk dat je realistisch blijven moet en je moet overgeven bij het feit dat de pony dat nou eenmaal meet. ALS het nog moet worden aangepast in het papier is het hele grote pech voor het meisje, zoniet dan is het geluk voor het meisje. 
dus als je zo iemand kan vinden..! is al in je voordeel..en ik hoorde laatst van mn instuctrice dat de grens is verandert van de d-pony maat het is nu tot149.0 i.p.v 1.48..pearlie schreef:Is het niet handig om een andere pony te zoeken die wel zeker de D maat heeft?
A_n_n_e_ schreef:pearlie schreef:Is het niet handig om een andere pony te zoeken die wel zeker de D maat heeft?
zou jij na een half jaar een pony die je leuk vind weer weg doen? omdat het niet de juiste maat heeft?
pearlie schreef:Is het niet handig om een andere pony te zoeken die wel zeker de D maat heeft?

)