Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

runningkawa schreef:Als het kleine dingetjes zijn wel ja...
Maar een altijd fijn aan het been zijnde, op de pikken te rijden en altijd springend paard.
Dat dan zwaait met de staart naar je been, bij een tik bokt, maar verder nog niet reageert, bij nog een tik heel vuil bokt...das niet fijn.
Zit ophouding? was da? Dan maar handophouding...ow leuk, kun je de ruiter uit het zadel lichten... leuk
Die 15 meter voor een normale sprong gewoon totaal in de remmen gaat en als je drijft je hem alleen maar de lucht in drijft, zover dat je hem zelfs ff achteruit bij voelt stappen omdat hij anders om zou donderen.... leuk
Wordt je niet blij van....
Betreffende stal geeft dus ook geen paarden meer mee op proef....
En verkocht is verkocht...
Want dan zit je met hetzelfde...
Nu was dat paard eigenlijk een echte goedzak...dus nog redelijk "snel" weer op orde
maar je zou dan maar eens een paard hebben dat niet altijd zo meewerkend is....heb je een serieus probleempje
) 
jollyflower schreef:ik weet het nog niet lotjj92.
mijn plan is.. ik hou hem een half jaar en denk er dan heeeeel goed over na wat het beste voor ons is..
zijn nogal wat veranderingen op komst.. en dan het gedoe van het paard verkopen en misschien een ander paard.. best wel heftig vind ik persoonlijk.
box waar hij in stond is al bezet.. was nog 1 box leeg.. maar die is vandaag vol geraakt..
mijn paard komt morgen terug.. een box met stro wordt nou leeggemaakt (schrok me rot toen ik het andere paard zag.. emotioneel nog niet zo sterk hiero)
maar nou komt hij in de grootste box van stal. naast het paard wat ik rij voor iemand anders.. dus ben weer blij.
dank je wel voor jullie complimentjes.. doet me weer goed
Liezel1 schreef:ik denk niet meer dat we nog een update krijgen in dit topic. Ik zag TS namelijk niet in de banlijst staan met een permanente ban wegens SA. dit account dus...
Jammer, ik had graag willen weten hoe het verhaal was afgelopen en hoe je het had opgelost...
En ik denk de andere mensen die met de TS hebben meegedacht ook wel...
Liezel1 schreef:ik denk niet meer dat we nog een update krijgen in dit topic. Ik zag TS namelijk niet in de banlijst staan met een permanente ban wegens SA. dit account dus...
Jammer, ik had graag willen weten hoe het verhaal was afgelopen en hoe je het had opgelost...
En ik denk de andere mensen die met de TS hebben meegedacht ook wel...