Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Joscaa schreef:Ze mogen hem zoiezo over 6 maanden nog terug brengen als ze hem toch niet goed vinden bevallen, dus over die 5 dagen zou ik niet teveel klagen, al is het natuurlijk wel vervelend..![]()
Én, ze hebben al betaald gelukkig!
En paard is verkocht ja, maar wat als ze straks gaat eisen dat madeleine16 haar terug moet nemen omdat ze afgekeurd is? Dan verzint ze gewoon dat dat de dag erna keuren onzin is..... Bij mondelinge afspraken heb je voor mijn gevoel nooit een poot om op te staan.... behalve als er getuigen bij zijn geweest toch? doom schreef:Dit paard heb je zelf toch ook nog maar net ..??tenminste ik herken de foto in je profiel?
Katja schreef:Grrrrr, heb vandaag meer dan 3 uur gestoken in het fotograferen van een wiskeyfles en het is nog altijd niet gelukt. Wordt er wel eens gek van dat je met beperkte middelen werkt.
Zammie schreef:Katja schreef:Grrrrr, heb vandaag meer dan 3 uur gestoken in het fotograferen van een wiskeyfles en het is nog altijd niet gelukt. Wordt er wel eens gek van dat je met beperkte middelen werkt.
Fotograveren of leegmaken
.....MissyPalonie schreef:als je niet wil dat ze aan die vrouw verkocht is omdat ze een manege heeft dan haal je dr tog terug? heeft ze je merrie al betaald of nog niet?