) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) griebels schreef:Heb je ook info of wil je alleen je auto hier verkopen (wat niet gaat lukken overigens als je mijn eerste post leest)
Elzepelze.
Edith schreef:Ik heb een Daihatsu Terios 4x4 ,heb ik hier nog niemand over gehoord. Mag een 1,5 paards trailer trekken (max 1400 kg geremd). Gaat perfect! Heb er een 1,5 paard trailer bij gekocht in september en nu heb ik mijn eigen combinatie waar ik mee op pad kan!! Ik heb wel mijn BE rijbewijs.

griebels schreef:En ik heb (nog) geen E...

weet niet hoeveel spullen je mee moet nemen, maar een bus zou wel het handigste zijn denk ik ookal is het niet jou eerste keus
griebels schreef:Het meeste is niet zwaar (op het water na) maar neemt veel ruimte in beslag. Met een gewone kofferbak kom ik er niet
Rianneke schreef:maar net zoals een rocky die hebben ook niet veel kofferbak vind ikweet niet hoeveel spullen je mee moet nemen, maar een bus zou wel het handigste zijn denk ik ookal is het niet jou eerste keus

griebels schreef:Een rocky heeft 2100 liter kofferbak
Waratje, ik moet er ook prive mee rijden. Ik heb nu een busje en daar wil ik vanaf...