Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pindie schreef:heey! waarom ze echt duur zijn kan ik niet zeggen maar..ik heb wel ( niet stoefend bedoeld) zeeer goeie paarden! je zou denken da'k ze kweenie oe duur heb betaald maar is helemaal niet zo hoor! ik heb een erg goede pony die vroeger nationaal liep aan 1.500euro gekocht! en nu springt ze nog steeds geweldig ,is een paatje om te zien! en een heel mooie bouw ..bij mijn anderen niet hoger dan 2.500euro! BLIJF ZEKER GOED ZOEKEN!!!!
jolentinus schreef:haha, nog een ander paard gemaild.. 14.000 en die was 3 (wel beleerd.. maar toch) aargg
jolentinus schreef:hey femmefatale.. graag..
ik zie een spetterend paard zo ook wel staan en snap dat die soms duur zijn. daar reageer ik al niet op. of als er duurdere prijsklasse bij staat.
maar het 1e paard stond niet eens duidelijk op de foto. en de andere was nog niet beleerd. als ik zo'n duur paard heb, zou ik ff een goeie fotograag inhuren. dat scheeld een heel end.
maar ik zie dat jij ook nog wat in de aanbieding hebt zal wel ff kijken.,.
ben trouwens niet de TS.... dus als TS het lastig vind blijf ik weer stil..
femmefatale1 schreef:Enkele willekeurige advertenties van paarden, allen onder de 2500,=...
http://www.kapaza.be/Dieren_en_toebehor ... ingen.html
femmefatale1 schreef:He Priscil.. gaaf beestje he??
Ze was mij ook al opgevallen toen ze op marktplaats stond..