ze zijn gewoon me zadel kwijt,,

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Iorrr

Re: ze zijn gewoon me zadel kwijt,,

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 14:02

Nu maak je ons wel heeeeel nieuwsgierig!!!

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 14:06

Ik ga dit ook maar even volgen. Ben heel benieuwd of Venema dit op een nette manier wil gaan oplossen.

Ben trouwens ook erg nieuwsgierig naar het stuitjes-verhaal Haha!

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 14:10

over het feit dat ik me stuitje heb gebroken is dus zo:
Donderdag hadden we een pelotons uitje. We gingen snowboarden en skieen. Ik snowboarden omdat ik dat gewoon goed kan.
Er stond een sergeant op de baan, die het leuk vond om op mijn voorkant van het board te springen. Waardoor ik knetter hard op me nek rug en stuitje belandde. En ik dus nu m stuitje heb gekneusd. TSja,

Maar dan nog baal ik van me zadel, zodra ik bij venema ben geweest doe ik de wa verzekering ed bellen.. Want dit meisje wil gewoon een nieuw zadel Tong uitsteken

UpDate_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 14:13

jeetje...wat erg dat een zadel spoorloos is!!!

ik zou er ook op staan om een nw te krijgen

succes en beterschap met je stuitje

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 14:16

Dank je wel update

ik ga er ook naar toe met de motivatie een nieuwe te krijgen:P van hun.. haha.. Ik vind het schandalig van venema door de schuld op andere af te schuiven.. Erg makkelijk want zo hoopt die er eventjes vanaf te zijn. Maar heeft die het mooi mis, want ik bel er direct achter aan..

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 14:32

Ben ook zoals de anderen benieuwd hoe dit afloopt.
Het is idd zo dat Van Triest ligt te revalideren en als Venema het overneemt vind ik het heel vreemd dat je zadel spoorloos is.
Het heeft toch geen pootjes gekregen Verward

Sterkte met je stuitje, heb hetzelfde gehad, kon twee maand niet rijden. Bloos

Sasqiua

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 14:34

Jeetje, ik heb zo'n beetje alles gelezen!
Ik zou van dit soort zaken helemaal knetter worden. Ik zou ook wel willen weten hoe dit afloopt. Heb je geen foto van je zadel? Dan kun je die altijd nog meenemen ozfo!
Nouja iniedergeval succes met het vinden van je zadel!

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 14:38

hoi hoi kaatje,

ik ben gisteren gewoon op het paard gestapt, en ik zat gelijk zoals je hoort te zitten haha...dus dat is 1 voordeel. heb nu wel al heel de dag dood gevoel in me benen :s. En steken in me ruggengraat..

Ik vind het sneu voor van triest. En het lijkt me leuk om namens een aantal mensen hier een kaart te sturen, of allemaal een kaartje te sturen, want hij deed zijn werk erg goed. En meneer venema doet zijn werk erg slecht Tong uitsteken..

Ik heb nu wel alle tijd gehad om te bedenken wat ik wilde gaan doen als ik in januari defensie uit ben,, En dit meisje gaat dus bij een zadelmaker in de leer om zadel maker te worden Tong uitsteken

sasje,

Ik weet precies hoe die eruit ziet, van triest heeft zelfs een label met mijn naam eraan gehangen.. Dus het is raar. Ik zal wel een foto mee nemen, dank je wel voor de tip :d

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 14:41

Ik zou die man even vragen of hij met van triest kontakt op wil nemen en vertellen dat je in uniform was met 2 andere collega's, of hij zich nog kan herinneren waar hij het zadel heeft gelegd, dan heb je iig al weer wat houvast. Nu lijkt het net of je maar wat zegt. 3 mensen in uniform zullen vast wel een herinnering achter gelaten hebben.

Sasqiua

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 14:42

Okee! Geen dank hoor!
Sterkte met je stuitje, zou niet weten hoe het voelt!
Als ben ik vaak genoeg op me kont van m'n paard gedonderd Tong uitsteken

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 14:43

Chantal, wat een gave uitdaging.
Ik wou ook de opleiding tot zadelfitter volgen, maar heb het geld er niet voor.
Zoals Feike het heeft gedaan is het super.
Ik was ook altijd fanaat van Van Triest, maar via pb(nadat ik een topic aan had gemaakt) hebben enkele bokkers mij toch Feike aangewezen om nu naartoe te gaan.

Je hebt btw heel veel geluk gehad, maar dat je een doof gevoel in je benen hebt is niet goed. Bel de dokter even op, misschien heb je iets in je ruggegraat niet goed zitten wat deze klachten veroorzaken, Je hebt maar 1 rug. Bloos

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 14:45

Heb ik al gedaan, en hij wilt niet eerder dan zaterdag contact opnemen met van triest :s.. dus een mindere boodschap.. Ik weet ook niet hoe ik het nummer van van triest kan krijgen, want zijn prive nummer staat door geschakeld naar venema, en het nummer van het revalidatie centrum geen idee waar ik dat kan vinden, ik weet ook niet waar hij zit..

kaatje,
Ik ga vanmiddag met me vriendje bram naar het ziekenhuis toe. kaatje je kan zadelfitter ed worden door in de leer te gaan bij de ervaren mensen. En ik ga het dus doen ook. En misschien dus ook nog een opleiding er voor openen, zou wel erg stoer zijn. Want het verdiend leuk. je kan alles zelf indelen en dat vind ik belangrijk.
Ik heb nog veel meer capaciteiten :p alleen doe ik express niets mee haha

djoeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 14:46

Ik volg dit ook even, Kan toch niet zo zijn dat je je zadel brengt en dat het opeens kwijt is, zou een mooie boel zijn. Ik zou ook op mijn strepen gaan staan. Boos!
In ieder geval succes

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 14:49

ik ga er morgen langs, hij zorgt maar dat er iemand is Tong uitsteken.
ben ik heel simpel in...

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 15:01

Wat een debiel. Ben benieuwd hoe het afloopt. Ben je naar de rechtswinkel geweest? Als ie open is blijf je gewoon net zo lang zitten tot je je zadel krijgt. Moet ie maar de politie bellen om je eruit te krijgen Haha!

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 15:09

haha, aan de politie heb ik niets, want hun mogen mij niets doen Tong uitsteken..
Ik als militair zijnde mag en kan alleen zaken met met de marechaussee Tong uitsteken

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 15:48

Chantal86 schreef:
haha, aan de politie heb ik niets, want hun mogen mij niets doen Tong uitsteken..
Ik als militair zijnde mag en kan alleen zaken met met de marechaussee Tong uitsteken

Dan roept hij die er toch maar bij? Huilen van het lachen

Even serieus, vervelend hoor. Schandalig dat een zadel zomaar kwijt kan zijn, het is niet een klein papiertje o.d. wat je over het hoofd kunt zien of perongeluk weg gooit.
Ben benieuwd hoe dit afloopt Ja

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 16:09

tsja morgen krijgen jullie het te horen.. dus tsja...

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 17:51

Succes morgen, wat een ellende zeg!

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 17:56

dank je wel gulpje, het gaat helemaal goed komen..
Zometeen maar eerst is naar het ziekenhuis voor foto's van me rug ed. Omdat ik na een val steeds een dood gevoel in me benen heb, en steeds steken in me rug heb.

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 18:42

Huh dat is wel heel raar zeg? Succes iig. Nagelbijten / Gniffelen

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 19:56

Lekker is dat, dus niet. Ik zou dit echt niet pikken.
Geeft erg te denken, ik zou m'n zadel niet naar deze zadelmaker durven brengen.

Ik heb het een keer gehad met leren rijlaarzen. ER zat een constructiefout in. Ik heb toen bij Divoza erop gehamerd dat ik een inleverbon wilde. Ze keken me raar aan. Na veel gezeur gekregen en uiteraard zijn mijn laarzen een week of 2 zoek geweest. Toen was ik blij dat ik een bon had.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 20:13

Vervelend zeg !

Maar als je het bij zadelmaker A ingeleverd hebt en die is nu even uit de running , dan is het op zich wel fijn dat andere zadelmakers het overnemen. Je zadel kan nu nog bij A achtergebleven zijn , of bij B of C liggen...dus al 3 adressen om te zoeken. Of als het verkocht is.... maar aan de andere kant , een Ranger zadel met ook nog eens tape erop vanwege een gat in het leer , dat is nou niet bepaald een toppertje. Ik zou bijna zeggen : wie koopt dat nou. Dat is geen 100 euro waard... En dat is toch ook wel iets dat je onthoudt een zadel met tape erop , zou je zeggen.

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 20:25

een nieuw zadel kopen ??
zijn die mensen van de pot gerukt !!!!!!!!!
ik zou er metteen heen gaan wat denken ze wel niet

Hobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 20:44

Ik heb heel hard geprobeerd om op mijn vingers te blijven zitten, maar het lukt me nu niet. Ik vind dat een groot deel van de reacties erg overdreven is om het in nette bewoordingen uit te drukken. Ik begrijp heel erg goed dat de TS zwaar gefrustreerd is vanwege het feit dat haar zadel momenteel zoek is. Zou je de situatie kennen, dan zou je er denk ik meer begrip voor kunnen opbrengen. Van Triest heeft enige tijd op de IC-afdeling gelegen en zijn leven hangt nu nog steeds aan een zijden draadje. Die beste man heeft wel wat anders aan zijn hoofd dan zich druk te maken over een zadel. Venema heeft één en ander overgenomen, maar dat wil niet zeggen dat hij de gehele zaak heeft overgenomen en bij overnames kunnen nu eenmaal fouten worden gemaakt. De kans is aanwezig dat het zadel gewoon nog bij Van Triest ligt of dat het toch ergens bij Venema ligt. Om dan meteen Venema (die geen enkele afspraak met jou heeft gemaakt) voor een slechte zadelmaker uit te maken of op te laten draaien voor een fout die hij misschien niet eens heeft gemaakt, vind ik persoonlijk erg bot. Daarnaast vind ik het niet fatsoenlijk om Van Triest te willen storen in het revalidatiecentrum.
Ga eerst eens een kijkje nemen bij Venema, misschien blaas je wel voor niets zo hoog van de toren. Mocht het zadel inderdaad zoek zijn, dan kan er ook normaal over gesproken worden.
Dan nog één laatste opmerking, op mijn opleiding leren wij om geen misbruik te maken van het uniform. Dat heeft te maken met integriteit...