Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Noean schreef:![]()
Nou meiden, sorry ... kom er nu wel achter dat ik me door iemand die n.b. auto's keurt bij de RWD verkeerd heb laten voorlichten.
sorry voor alle commotie![]()
ik heb alles goed doorgelezen en die meneer een printje gegeven.... uhm ook hij was even stil
toch blij dat ik heb willen meekletsen hier... ik ben iig op het rechte spoor gezet
thnx Tulandro jouw vriendelijke PBtje heeft mij wel op weg geholpen
Noean schreef:![]()
Nou meiden, sorry ... kom er nu wel achter dat ik me door iemand die n.b. auto's keurt bij de RWD verkeerd heb laten voorlichten.
sorry voor alle commotie![]()
ik heb alles goed doorgelezen en die meneer een printje gegeven.... uhm ook hij was even stil
toch blij dat ik heb willen meekletsen hier... ik ben iig op het rechte spoor gezet
thnx Tulandro jouw vriendelijke PBtje heeft mij wel op weg geholpen
gebeurt idd al veel te veel ook hier op bokt.
en zo ken ik je ook
(mede suzuki rijdster
).
Haiii hé Eleonoor !! ja hè eens een soes.. altijd een soes MissPippin schreef:2 paards mag niet
ikke schreef:MissPippin schreef:2 paards mag niet
Hoezo niet?
PB even met Noean, voordat je hier een pak slaag oploopt............

MissPippin schreef:ikke schreef:Hoezo niet?
PB even met Noean, voordat je hier een pak slaag oploopt............
hahaha, omdat we zelf op stal ook een vitara hebben en die mag max een 1.5 paards trekken
Madeleine16 schreef:Als ik alle posts zo doorlees, dan kan ik dus wel een suzuki vitara nemen met maximaal 1500 kg geremd gewicht, met een mijn fries van 600 kg erin en dan een goede lichte trailer van rond de 700 kg.
En dan dit zooitje na laten meten op de weegbrug?
Madeleine16 schreef:

Madeleine16 schreef:ok... ik zit namelijk ook te kijken naar de hyundai coupe welke 1400kg mag trekken, hoe gaat dat met jou trailer erachter als ie 1400kg mag trekken?