bekeuring voor te hard rijden met trailer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: bekeuring voor te hard rijden met trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 01:18

Ik haak ook aan bij de vrachtwagens. Gelukkig hebben ze hier geen trajectcontrole in de buurt en "afkloppen" die camera's in de berm heb ik tot op heden altijd zien staan.
Heb wel een keer een bekeuring voor rood licht gehad met de trailer. Die stomme verkeerslichten stonden zo afgesteld dat ik met een jong paard wat voor het eerst in de trailer stond niet uiterst voorzichtig meer kon stoppen. Dat was een dikke maarja, liever die bekeuring dan een paard wat zich niet meer laat laden. Te hard ging ik ook niet, je mocht er 70 en ik reed 60 bij nadering van de verkeerslichten. Ze versprongen voor mij alleen net op het verkeerde moment.

Anoniem

Re: bekeuring voor te hard rijden met trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 14:13

Ik rijd altijd 80 tot 85, harder ECHT NIET. Ik ben een keer gaan slingeren, toen ik 90 reed, over een hobbeltje in de snelweg ging, en de trailer de grip niet pakte achter de auto!

Vorige keer werd ik ingehaald door een auto + trailer die dik 120 reed, inclusief paard.
Sommige mensen weten echt niet waar ze mee bezig zijn.

Ook ik word ingehaald door vrachtwagens, big deal.. Als ik maar veilig rijd!