Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en vaak doen mensen dingen anders dan je ze zelf zou doen. Dat kan gaan botsen.
) Verder hoef ik niks te betalen.
Ik kom er dagelijks en help op met alle rompslomp er omheen. Bovendien; Ik betaal er NIET voor. Sterker nog; Als bedankje voor alle hulp heb ik een pony gekregen.
super is die eigenaresse voor mij! 
DeniseES schreef:Meetje22 schreef:
Dit is echt pure onzin.
Als zij mijn paard kreupel rijd draai ik voor de kosten op.
Ze gebruikt mijn spullen en die verslijten ook en moeten ook vervangen worden.
Blijkbaar kan zijzelf geen paard aanschaffen en dat geeft ook niet.
Maar reken eens uit wat als ze er zelf eentje had gehad.
*aanschaf paard
*zadel hoofdstel,dekens enz.
*stalling
*hoefsmit
*dierenarts
Daarnaast heeft zij zelf op mijn advertentie gereageert en ik niet op haar.
Nee hoor niks uitbuiten![]()
Vind 50 euro voor een goed paard op een luxe stalling met prima tuig e.d. een schijntje.
Als je zelf had gereden had je hem ook kreupel kunnen rijden, dat gebeurd, is het niet op de ene manier, dan wel op de andere, hij zou zich ook net zo goed bij jou kunnen verstappen, maar toevallig zat jij er toen niet op. En de spullen gebruik je zelf net zo goed, je koopt ze toch voor je paard? Het lijkt me makkelijk als degene die jouw dagen overneemt als je niet kan, gewoon gebruik kan maken van jouw spullen.
Hanmar schreef:Tja, het 'probleem' van bijrijden is dat je welgeteld 0 te zeggen hebt over het paard. Ik heb al meerdere bijrijdpaarden verloren, één ging plotseling naar een andere stal en dat werd mij niet gevraagd en op het laatste moment meegedeeld. Een andere werd verkocht en dat hoorde ik pas toen ik op vakantie was, en dat moest ik horen van de andere bijrijder die dus inmiddels de eigenaar van de pony was! Je neemt een risico, door te besluiten andermans paard te rijden en er niet zelf één te kopen. Opzich moet je er vaak vanuit gaan dat het niet voor eeuwig zal duren en dat je niet teveel moet hechten... Hoe erg dat ook is.
die zijn er dus ook!
ik verplicht je niet om te blijven ,maar het even van te voren meedelen had fijner geweest!
Urielle schreef:Rik is super, kan er echt geen slecht woord over zeggen
EDIT: wat ik nog wou zeggen: voor uitbuiting etc. zijn er twee nodig. Een persoon die het doet, een persoon die het pikt.