meliiSsatjje schreef:en al zou die als nog een wond hebben met de beenbescherming, dan zal het altijd nog minder zijn dan zonder!
precies
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
meliiSsatjje schreef:en al zou die als nog een wond hebben met de beenbescherming, dan zal het altijd nog minder zijn dan zonder!
Merel_Claire schreef:Apple schreef:Ik heb deze voor de voorbenen (alleen dan van BR en een stuk goedkoper):
Jammer dat je ze niet voor achter hebt.
Vind het echt superdingen!
. meliiSsatjje schreef:en al zou die als nog een wond hebben met de beenbescherming, dan zal het altijd nog minder zijn dan zonder!
ikke schreef:meliiSsatjje schreef:en al zou die als nog een wond hebben met de beenbescherming, dan zal het altijd nog minder zijn dan zonder!
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn. Als ze op hun beschermer gaan staan en in paniek de hele boel kort en klein slaan, of erger nog: plat van de laadklep donderen, dan heb je echt meer schade dan wanneer je gewoon je paarden laadt en verantwoordt ermee door NL rijdt. Ja, dat verantwoordt rijden is een probleem, met 50.000km paarden op de wagen, heb ik de nodige stommiteiten wel gezien....
Rhodos schreef:We hebben het hier over wel of niet beschermd op de trailer. Dat heeft met verantwoordt rijden niets te maken. Ik ga heus niet crossend door NL omdat ik toevallig bescherming om heb...
En ALS mijn paard van de klep zou donderen dan kan daar geen enkele bescherming tegen op.
Waratje schreef:Rhodos schreef:We hebben het hier over wel of niet beschermd op de trailer. Dat heeft met verantwoordt rijden niets te maken. Ik ga heus niet crossend door NL omdat ik toevallig bescherming om heb...
En ALS mijn paard van de klep zou donderen dan kan daar geen enkele bescherming tegen op.
Je ziet over het hoofd dat een paard vanwege die bescherming stom kan gaan doen en daardoor bijvoorbeeld van de klep kan lazeren, dat is waar Ikke het over heeft. Lezen is kennelijk moeilijk.
ElCamino schreef:Iedereen zijn eigen keuze en men moet die respecteren.
Of ju nu met van alles om op weg gaat of geheel bloot.

SabMuf schreef:Ik doe ook altijd bescherming om, better save than sorry!
superlise schreef:Bij ons hebben ze niets om de benen, ja soms peesbeschermers en strijkjes maar geen transportbeschermers. Heb eigenlijk geen idee waarom niet maar dat heeft de eigenaresse nooi gedaan alleen bij een lange rit (3 kwartier of langer) gaan ze wel om.