Tessebes schreef:Die boom is dus gebroken geweest en gerepareerd bij iemand die het zadel voor jou heeft gehad. Als dat netjes is gedaan, dan zie ik het probleem niet. Het is idd een verborgen gebrek, maar jij was er ook niet van op de hoogte, dus vind ik dat jij daarvoor niet aansprakelijk bent. Anders had de koper het zadel maar moeten laten onderzoeken toen ze het net in huis had, een koper heeft ook nog zoiets als onderzoeksplicht. Ik vind echt niet dat ze hier nu nog mee kan aankomen.
Tja het is wat he
pff....
Ik had het zadel van een kennis overgenomen,,zadel was toen pas 3 en half jaar oud,, ik kreeg aankoopsbon en garantiebewijs en alles erbij toen ik hem kocht(a 950euro)..
Ik heb het zadel ook 5 en half jaar gehad(kan ook iets korter zijn geweest hoor?)..
In ieder geval heb ik er nooit iets aan laten doen,,behalve opvullen en 1x alle 6 de singelstoten laten vervangen,,ik heb altijd met veel plezier dit zadel gereden op verschillende paarden,, niks mee gehad super zadel..
Ik heb me nog rot gezocht de afgelopen dagen naar de aankoopsbon en garantiebon,, helaas heb ik deze niet kunnen vinden(zal al wel weg/kwijt zijn ben ik bang ivm verhuizing paar jaar geleden)..
Ik hoopte met deze bonnen erachter te kunnen komen of het zadel daadwerkelijk is gemaakt bij de boom VOOR dat ik het zadel kocht,, helaas kan ik dat dus niet achterhalen..