Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tessebes schreef:Die boom is dus gebroken geweest en gerepareerd bij iemand die het zadel voor jou heeft gehad. Als dat netjes is gedaan, dan zie ik het probleem niet. Het is idd een verborgen gebrek, maar jij was er ook niet van op de hoogte, dus vind ik dat jij daarvoor niet aansprakelijk bent. Anders had de koper het zadel maar moeten laten onderzoeken toen ze het net in huis had, een koper heeft ook nog zoiets als onderzoeksplicht. Ik vind echt niet dat ze hier nu nog mee kan aankomen.
pff....WowAmigo schreef:Weet die kennis van je dat niet? Of spreek je die niet meer, dat kan natuurlijk ook.

pffff weer een rotzorg minder,, ik zit al zo te tobben met van alles en nogwat
want zo een zadel gaat veel geld toch? bij ons in de manege is er maar 1 zo een zadel. en het is volgens mijn het beste. en er komt een jongen werken die voor zijn c-brevet gaat of d-brevet weet ik niet zo goed. en hij rijd steeds met dat zadel. heb ook even gegoogeld en het gaat veel geld. je had zeker 200 euro mee kunen krijgen mss wel 300. maar goed daar gaat het nu niet over.