Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lous schreef:He ,heb net even haar eerste post bekeken. Ze mag misschien een driejarige haf verzorgen, maar heeft nog geen ervaring met jonge paarden.
Waarom moet je er eigenlijk een haf bij verzorgen, je bent 25 en hebt al 20 arabieren en je had toch een arabier getemd en je geeft les?
Nou ik wil jou niet als instructrice hoor.
.jiehaaa schreef:paulatjuh schreef:bij mij hielp het wel, mijn oudeers zijn rijk en ik mag alles hebben wat ik wil. vandaag heb ik een anky dekje gekregn in baby blauw
zie haar profiel:
WHOEHAHA!!!!!!!
je hebt gelijk fransie schreef:haar profiel![]()
![]()
![]()
paulatjuh schreef:fransie schreef:haar profiel![]()
![]()
![]()
is daar iets mus mee?
.
paulatjuh schreef:fransie schreef:haar profiel![]()
![]()
![]()
is daar iets mus mee?
paulatjuh schreef:nee die 3 hald jare haf was voor mijn vriendin
paulatjuh schreef:Lous schreef:He ,heb net even haar eerste post bekeken. Ze mag misschien een driejarige haf verzorgen, maar heeft nog geen ervaring met jonge paarden.
Waarom moet je er eigenlijk een haf bij verzorgen, je bent 25 en hebt al 20 arabieren en je had toch een arabier getemd en je geeft les?
Nou ik wil jou niet als instructrice hoor.
Dat was voor een vriedin van mij!!
PENNY
PENNY
PENNY

.

fransie schreef:haar profiel![]()
![]()
![]()

eilleen333 schreef:Dat zegt ze toch niet.
Edit: Pennyverslinders topic? WAAR?
Lous schreef:Ik ben zo melig![]()
![]()
Ik wil de naam van dat topic
Lavien schreef:''Onze fokkerij heeft nog geen naam en de ouders weten we niet we hebben ze gekocht bij een markt we hebben ze allemaal gered.''
Zoiets vermoed ik dat ze straks gaat zeggen.

Lara_Silver schreef:PENNY![]()
PENNY
![]()
PENNY
![]()
PENNY
![]()
![]()
check dat profiel, ik lach me dood.
** even de meiden van het pennyverslinders-topic waarschuwen, hebben die ook even lol.