Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Laura24 schreef:Ik ga maar 's een mailtje sturenkom uit alkmaar, 's ff kijken wat ze zegt als ik aanbied haar paarden te gaan rijden
hou je ons op de hoogte Whiz schreef:Daf schreef:Lijkt misschien onschuldig, maar wat als je je eigen paard ineens te koop ziet staan..... Denk dat je er dan anders over denkt
Serieus?? Zal me niet zoveel uitmaken! Mijn paarden staan lekker op stal en daar gebeurd heus niets mee. Alsof de hele wereld weet dat dat mijn paarden zijn. Dat zegt niemand toch wat?!
aerdenhout1 schreef:Ik vraag me af hoe jullie er bij komen dat dit nep is???
Volgens ons hier, gaat het om iemand die duurdere paarden verkoopt en is er helemaal niets mis met de advertentie's.
Vertel eens waarom jullie denken dat het nep is??? We zijn heel benieuwd!
aerdenhout1 schreef:En je weet zeker dat hij niet verkocht is?? Er staat hier n.l ook een paard van Jordan Stables en die staat ook nog steeds op hun site.Welliswaar staat daar bij, verkocht.
shan schreef:Dan gebruik je niet de foto's van die handelsstal (met amazone en al)

welke prof amazone zegt nou dat haar paardje stout is
en warom als ik jordan stables aan de tel heb, en ze vervolgens nergens van weten (had ik nog niet gepost excusemoi)