Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dat kost bij ons 17.5 - 20 euro..... pol013 schreef:Toevoeging op de opmerkingen over het 'altijd nog kunnen huren van een andere auto als je met 2 paarden op stap wil'. Je kunt natuurlijk altijd nog een 2 paards traioler hurenDat kost bij ons 17.5 - 20 euro.....
imposantje schreef:Ik heb in November 2006 een nieuwe trailer gekocht.
Ik ga meestal alleen naar de rijvereniging en dus heb ik ervoor gekozen om een 2-paards trailer te kiezen, ik kan haar nu alleen laden en lossen en heb aan de andere kant van de trailer ruimte voor een bezem, poepschep etc.
Met een 1.5 paars-trailer kun je alleen moeilijker laden en lossen, omdat er dan geen tussenschot in zit.
Ik vind het ideaal en zou echt niet meer terug willen naar een 1.5 paards.
.. Vind 1,5 paards ook nog wel handig, want als t slecht weer is kan je mooi in de trailer opzadelen. En als ik een keer met 2 paarden weg moet, gebruik ik gewoon de Mustang van m'n vader. germie schreef:Het is toch een 1.5 paards geworden, de Salinero met rubber mat op de vloer, rubber op de klep, trapbescherming, zwaar neuswiel, automatisch oprolzijltje, wegklapbaar trailerslot en een handgreep voorop.
De reden voor de 1.5 paards? toch wat luxer dan de 2-paards, ik heb ook maar 1 paard. En de prijs. Ik kon uiteindelijk de 1.5 paards nog net 225 euro goedkoper krijgen dan de 2-paards. Verder worden er nog 2 ringen aan de buitenkant achter aangezet (zijkant, maar bij de klep) en komt er voor nog een stang voor een voerbak of een hooinet.