Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ThePast03 schreef:cp112 schreef:maar ik heb wat geregeld. ik heb iemand hier, een vriendin, die land + schuur heeft en zelf altijd paarden heeft gehad, ze woont op het moment alleen en wil super graag wat aan huis hebben maar daar heeft ze het geld niet voor. ze wil graag voor Girocco zorgen
Als ik het goed begrijp komt het paard nu weer alleen te staan en dan bij iemand die geen geld heeft om zelf een paard te kopen. Lijkt me nu ook niet het meest fantastische adres.
Een paard wat alleen moet staan en maar hopen dat er geen hoge dierenartskosten komen.
Al je mij het verhaal had verteld zo als het in je profiel staat had ik ook geloofd dat ik het paard had gekregen en alleen terug zou moeten naar jou als ik er zelf niet meer voor kon zorgen.
Oftewel dat jij het recht van terugkoop zou hebben.
Citaat:We will hand him over on the condition that I am re-imbursed my 100e that was handed to you at Bordeaux Show Jumping, 84e for his vet bill for an old injury he had when he arrived and 70e for half of his transport fee here.As for the food, I really cannot be bothered to total the amount for that. So I will be awaiting 255e cash from yourselves when you come and collect him. We will then hand over Girocco and his passport and tack etc..

ik wil ook niet naar de politie oid. die heisa e/d zal veel meer gaan kosten uiteindelijk. en dan moet je nog maar in het gelijk gesteld worden.

) maar ik heb het op het moment niet hier, dat was het hele probleem. maar gelukkig is dat nu geregeld.
) dus met een beetje geluk krijg ik alles nog rond voor vrijdag... hoop het zo. cp112 schreef:wiifke schreef:Wat ik nou niet snap is waarom je het geld van die ander niet wilt lenen als het wel opgeschreven word met de details.. Of is het zo dat je die persoon niet helemaal kunt vertrouwen?
Aan de andere kant heb je dan wel je paard weer terug! En dat lijkt me wel zo makkelijk nu je vrijdag alweer naar Nederland gaat..
Hoe bedoel je dit? ik ga wel het geld lenen van die vrouw (B, goede vriendin) en dit word ook allemaal weer opgeschreven en dat ik het dan (eventueel in termijnen) aan haar terugbetaal.
de vrouw waar ik Girocco neer kan zetten (M) komt zometeen hierheen om alles te overleggen, dus als dat goed gaat kan ik rond gaan bellen voor mensen met trailer die heen en weer willen rijden (onze auto doet het niet dus we kunnen niet zelf rijden![]()
)
om even namen bij te zetten degene die mijn paard nu heeft is A
degene waar mijn paard komt te staan is M
en degene van wie ik het geld leen is B
misschien dat het dan eve wat duidelijker is

[/quote]