Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sammy1 schreef:hallo,
nou wat ik vandaag zag,magreth zal ik nooit vergeten,
die man doet gewoon slacht paarden verkopen,ik heb die pony terug gehaald,maar met veel pijn in mijn hart mijn grote vriend moeten achter laten,hij wou meteen mee hoe ik weg liep.
ik heb zitten huilen als een klein kind,daar stonden echt zeer zieke paarden bij,niet te geloven.ik zal hem heel erg missen,heb toch mogen genieten van pappiljon,
pappiljon ik ga jou heel erg missen schat hvj.
xxx sammy
sammy1 schreef:luister mensen,jullie lezen niet zo heel goed,hoe ik daar op stal aan kwam,was niks om zorgen te maken toen zagen die paarden er beter uit,dan vandaag,ik wil jullie wel eens in die stal zien,en dan eens kijken wat jullie zeggen,en met mijn gevoel gaat jullie net niks aan,ik heb veel tijd en energie in dit paard gestoken en zeker veel liefde,en met die foto s jullie denken maar,jullie weten niet eens wat ik voor pb s gekregen heb van mensen hier,die mij volkomen begrijpen.en precies weten wat er zich afspeeld daar in die stal,noem geen namen,
maar jullie denken maar,
sammy1 schreef:maargoed mij maakt het verder ook niks uit,je bent wel hier wel aan het praten enzo,maar er staat niks van jou in je profiel,wel reageren maar niks van je zelf daar schrijven,
Alane schreef:Mischien ook eens bedenken wat je wanneer schrijft
Je had die Jazz al minimaal 2 maand, bij de keuring is geen buigproef gedaan.. heb je hanetred vermoed, had hij mok, achterbeen op slot.. die vragen heb je 2 maand geleden al gesteld over dit paard op bokt...
Ik blijf ook hangen wie wie opgelicht heeft...
sammy1 schreef:ja ik zei goed koop,
haha ik doe die van weer terug na die handelaar en dan krijg ik een nieuwe van hun,maar als dat niet veel is dan verkoop ik die,en kijk dan voor een leuk jong paardje,
sammy1 schreef:hallo daar ben ik ook nog eens,
ik hebnieuwe foto s van mijne,
heb hier al eens gepost,
http://www.mijnalbum.nl/Foto-D6F8GMGN.jpg
hier heb ik hem een maand,hij is zwaar verwaarloos geweest,
en hij is goed aan het op knappen,
het is een jazz,ben ik trots op,op hem,
maandag worden foto s van hem gemaakt van de sprongen,
ik hoop dat het goed is,
gr sammy1
sammy1 schreef:hallo,
ik heb hemnu een week en ik ben echt blij met hemhet is een voorwaards paard maar super lief hij is alleen kijkerig als ik de lange teugel geef dan moet die alles zien maar als ik aan het werk ben is die lief,
gr samantha