Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Papaya schreef:10 minuten zelf eens achter in een trailer te gaan staan en je laten rijden werkt verfrissend. Bochtjes nemen. Verschillende tempo's. Eens flink remmen. Los dat het heel vermoeiend is voor paarden steeds te moeten balanceren en onverwachte bewegingen te moeten corrigeren kan ik me voorstellen dat paarden zichzelf eerder beschadigen bij onverwachte manoeuvres.
Het is namelijk een heel groot verschil in balans, op 2 benen of op 4 benen. Neonlight schreef:Papaya schreef:10 minuten zelf eens achter in een trailer te gaan staan en je laten rijden werkt verfrissend. Bochtjes nemen. Verschillende tempo's. Eens flink remmen. Los dat het heel vermoeiend is voor paarden steeds te moeten balanceren en onverwachte bewegingen te moeten corrigeren kan ik me voorstellen dat paarden zichzelf eerder beschadigen bij onverwachte manoeuvres.
Moet je wel op handen en voeten achterin de trailer gaan staan.Het is namelijk een heel groot verschil in balans, op 2 benen of op 4 benen.
.