Lotte29 schreef:Ik raak heelmaal in paniek, ga huilen, krijg overal pijn, hyperventileren etc etc. Wish me luck!!
Dat wens ik je zeker!
Want dit vind ik echt sneu voor je
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Lotte29 schreef:Ik raak heelmaal in paniek, ga huilen, krijg overal pijn, hyperventileren etc etc. Wish me luck!!
. Maar ik moet toegeven tis en blijft een sport. Heel eerlijk gezegd rijdt ik liever met trekker/oplegger dan met mn Appie in de trailer achter mn pers.karretje. Je gaat altijd alerter rijden, nog voorzichtiger omdat t paardje wel eens kan gaan stampen e.d. maar dat moet je soms negeren. Met achteruit rijden heb ik gelukkig geen probleem hoor, kan beter achteruit met aanhang dan zonder, geldt ook voor mn oplegger.Lotte29 schreef:Ik ben vandaag geslaagd voor mijn BE rijbewijs, ben er superblij mee en ga vast veel leuke dingen doen!! Ik heb dit examen obv medische verklaring bij Rijkswaterstaat gehaald. Dus ja dat kan wel hoor.....
B rijbewijs is binnen!!!!
SANEX schreef:Gefeliciteerd, wat fijn dat je het nu gehaald hebt.
Ik ga 16 april starten met mijn rijbewijslessen en wil direct er achteraan het E-rijbewijs gaan doen. Ik wil proberen een 1-daagse cursus te doen, dat kost me 450 euro.
Of het lukt weet ik niet, wil zowiezo eerst wel even oefenen hier op het parkeerterrein met de trailer, en dan maar kijken of die ene dag genoeg is of niet
Tulandro schreef:Ik wil eind mei mijn E rijbewijs gaan halen, na mijn verjaardag.Ik ben me nu aan het orienteren op prijzen maar ik kom zo rond de 500 a 600 euro uit. Weet iemand nog een goedkoper plekje rond noord-brabant/ zuid-holland?
Sundancer schreef:SANEX schreef:Gefeliciteerd, wat fijn dat je het nu gehaald hebt.
Ik ga 16 april starten met mijn rijbewijslessen en wil direct er achteraan het E-rijbewijs gaan doen. Ik wil proberen een 1-daagse cursus te doen, dat kost me 450 euro.
Of het lukt weet ik niet, wil zowiezo eerst wel even oefenen hier op het parkeerterrein met de trailer, en dan maar kijken of die ene dag genoeg is of niet
Iedere rijschool zegt dat je niet direct moet gaan lessen met een trailer. Je moet eerst zelfverzekerd op de weg zijn.....

maar het keren gaat iets minder soepel. Laten ze je dan echt zakken? Eigenlijk slaat dat nergens op want hoe vaak kom je in situaties dat je op hele kleine stukken moet keren? En is het niet zo dat je dat door ervaring leert? het blijft een moment opname zo'n examen natuurlijk.