klumpertje schreef:oow zo.. sorry voor het misverstand!!!
Geeft verder niet, ik begrijp het wel
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
klumpertje schreef:oow zo.. sorry voor het misverstand!!!

klumpertje schreef:ik hoop dat er ook begrepen kan worden dat er ook leveranciers zijn die heel "irritant" zijn en dus gewoon laat zijn met leveren en weet ik wat allemaal. en geen HH in de collectie, ja.. je kunt niet alles hebben want het is een winkel en geen groothandel..
Uno5 schreef:LCharlotte
Bedankt voor je reactie en het oplossen van de klachten, ik kom snel een keer langs.

. Ze hebben mooie spullen van goede kwaliteit en ze helpen je goed, maar sommige dingen vind ik wel wat duur. Als ik gewoon een zweepje ofzo nodig heb, ga ik meestal gewoon naar de boerenbond
CherylDaraxo schreef:De ruitersportzaak waar ik meestal kom vind ik wel leuk maar je merkt er dat ze je iets te graag helpen. Ze komen gelijk naar je toe en laten alles zien en denken er niet aan dat je alleen even wilt kijken of dat het niet in je budget past.
Wil je gewoon even kijken, word er van alles aan je getoont en kun je niet goed uit je woorden komen (je wilt namelijk zeggen dat het niet is wat je zoekt of dat het te duur is...).
moislief schreef:Ik ga meestal naar de zaak in de Kromstraat (Veldhoven), maar ik weet de naam eigenlijk niet. Ze hebben mooie spullen van goede kwaliteit en ze helpen je goed, maar sommige dingen vind ik wel wat duur. Als ik gewoon een zweepje ofzo nodig heb, ga ik meestal gewoon naar de boerenbond
Vjestagirl schreef:Horseplaza megastore: super zaak, veel hulp als je iets vraagt, groot assortimen, zowel merken als goedkoper.
Paardenschuur: super zaak, wat kleiner, maar heerlijk voor de dingetjes tussendoor, of als je eens een leuk cadeautje zoekt.
moislief schreef:Ik ga meestal naar de zaak in de Kromstraat (Veldhoven), maar ik weet de naam eigenlijk niet. Ze hebben mooie spullen van goede kwaliteit en ze helpen je goed, maar sommige dingen vind ik wel wat duur. Als ik gewoon een zweepje ofzo nodig heb, ga ik meestal gewoon naar de boerenbond