Een aanrader voor als je paard moeilijk op te zadelen is buiten de trailer en je hebt een tweepaards trailer waar het tussenschot uit kan.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Karin schreef:Groomen met een vrachtwagen, de ultieme uitdaging. Vooral op de langere afstanden.

Valina schreef:Heb wel gehoord dat die Ifor Williams heel erg rammelen.
Dat zou komen omdat de klep en voordeur etc. losse (d.w.z. draaiende) delen zijn en daardoor tijdens het rijden best wat geluid maken.
Is dat nou ook werkelijk zo?

En 2paards

00Reality00 schreef:Wij hebben een 1 1/2 paards trailer.
Maar wij willen een vrachtwagentje aanschaffen om onze 3 paarden te vervoeren.
We willen namelijk ook tegelijk wedstrijden gaan rijden
Citaat:2 paards is ook handig bij verhuizing e.d.
is ie niet een beetje laag voor de paarden of is het een ponywagen?
kaj schreef:Ik moet zeggen dat ik die ervaring niet heb. De voorklep draait ook niet maar werkt echt als laadklep dus hetzelfde als de laadklep achter. Er zitten wel een aantal kettinkjes aan de trailer die wel kunnen rammelen maar wat krimpfolie er omheen en dat is ook weer opgelost.
Ik vind het absoluut niet de mooiste trailer om te zien maar het is absoluut een hele degelijke trailer met een super wegligging. Ik heb nog geen moment spijt gehad van mijn aankoop. Het enige waar ik nog tussen twijfelde was een Jean Luc Fautras trailer en de Ifor Williams. De Fautras is moeilijk te krijgen hier en de Ifor niet dus vandaar dat het de Ifor is geworden. De Fautras had een trailer waar de paarden schuin in staan dat leek me ook wel wat.