Misschien opgelicht via marktplaats... of toch niet?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

lauras

Re: Misschien opgelicht via marktplaats... of toch niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 22:14

ik heb het wel eens met een schoolboek gehad.. kreeg het ook niet! na lang mailen en een hoop gedoe eindelijk het boek in huis. Ik heb mijn lesje wel geleerd... koop niet zo snel meer wat via marktplaats! Althans geen dingen die over de post verstuurd kunnen worden..

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 09:03

Ik heb het ook een keer gehad, met een geheugenkaartje voor mn camera

Daarna op naam gegoogled, kreeg ik meer dan 500 hits op oplichting Sigaar Wel aangifte gedaan,
helaas is de oplichter nog niet gepakt....

succes ermee!

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 22:00

ben echt benieuwd hoe het nu zit?

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 22:10

ik deze week nog: heb hier op bokt een frontriem gekocht, sommigen zullen het topic wss wel kennen met de zogenaamd echt swarovski. geld overgemaakt, kreeg ik een PB dat ze ze er op had geplakt (van iemand anders was die PB) dus ik haar gevraagd of dat was, ja dat was zo. maar ze had hem al op de bus gedaan. kreeg hem vrijdag binnen, van de 27 steentjes zaten er nog maar 14 op. ik wrijf er een keer overheen hoppa weer een paar eraf. ik heb haar een PB gestuurd dat ik mijn geld terug wil en dat ze de frontriem mooi terug kan krijgen. zo kan ik het ook wel ja. heb ook al een mod gewaarschuwd