Leone schreef:ik heb er toch voor gekozen om de afspraak te verzetten
Had ik ook gedaan... verstandige keuze.
Ik ben wel benieuwd of iemand vandaag toch op pad is gegaan met de trailer en hoe dat ging?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Leone schreef:ik heb er toch voor gekozen om de afspraak te verzetten
Tiessie schreef:Ja,ik ben zojuist ook naar huis gewaaid. Op een gegeven moment ging er een vrachtwagen op de A27 vreselijk slingeren, mijn hart zat in mijn keel.....
.. Maar ik ben gelukkig geslaagd (ondanks dat er ineens een fietser voor de auto waaide)
Femmy schreef:Tiessie schreef:Ja,ik ben zojuist ook naar huis gewaaid. Op een gegeven moment ging er een vrachtwagen op de A27 vreselijk slingeren, mijn hart zat in mijn keel.....
Dapper zeg.. ik had het niet zien zitten om zo'n gok te wagen.
! Love_TimeOut schreef:Nou ik moest gister afrijden voor me E rijbewijs (tis dan wel niet met een trailer) en 't waaide behoorlijk hard. Ze zeiden op de radio dat de storm rond het middaguur het ergste zou zijn, nou joepie toen moest ik natuurlijk afrijden.. Maar ik ben gelukkig geslaagd (ondanks dat er ineens een fietser voor de auto waaide)
Proficiat met je E-rijbewijs!!!
Urielle schreef:Love_TimeOut schreef:Nou ik moest gister afrijden voor me E rijbewijs (tis dan wel niet met een trailer) en 't waaide behoorlijk hard. Ze zeiden op de radio dat de storm rond het middaguur het ergste zou zijn, nou joepie toen moest ik natuurlijk afrijden.. Maar ik ben gelukkig geslaagd (ondanks dat er ineens een fietser voor de auto waaide)
Het ergste heb je dus gehadProficiat met je E-rijbewijs!!!
!
.