Yommie schreef:En de advertentie staat er 3 keer op,terwijl de neusriem al verkocht is??of stuurt dat mens steeds maar wat ofzo?
heb haar een mailtje gestuurd dat ik hem graag over wil nemen.
ben benieuwd of ik iets hoor
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yommie schreef:En de advertentie staat er 3 keer op,terwijl de neusriem al verkocht is??of stuurt dat mens steeds maar wat ofzo?
loulou schreef:
loulou schreef:Yommie schreef:En de advertentie staat er 3 keer op,terwijl de neusriem al verkocht is??of stuurt dat mens steeds maar wat ofzo?
Citaat:Beste Sandra,
ik begrijp eigenlijk niet wat ze nu van mij verwacht....
ik vind het erg vervelend voor je dat het niet is wat je verwachtte maar ik ben niet van plan de neusriem terug te nemen... ik heb je aangeboden dat je hem kwam ophalen en dan altijd nog vrijstond om hem toch niet te kopen. Dit aanbod heb je afgeslagen omdat de afstand te groot was te overbruggen, ik vind het erg spijtig maar ik zie niet in wat er nu gedaan zou kunnen worden zodat wij beiden tevreden zullen zijn. misschien had je een nieuwe neusriem moeten aanschaffen als je zo kritisch bent met tweede hands spullen want ik heb hem daadwerkelijk weggedaan omdat ik de voorkeur geef aan een zwarte en niets anders...
secricible schreef:heb je dat geld nog terug gekregen unamie?