pure geldklopperij!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Welcome schreef:Mijn dochter is niet in het bezit van een Ruiterbewijs, is zij dan verplicht vanaf 2007 een ruiterbewijs in bezit te hebben of bijvoorbeeld naar het bos te gaan of over straat te rijden met haar paard?
corine1981 schreef:Ik blijf het een risico vinden om buiten te rijden, met of zonder ruiterbewijs. Denk niet dat ik minder goed rijd dan een doorsnee ruiter met bewijs... Maar heb het nooit hoeven halen en voorlopig zit het er ook niet in.
Wanneer mijn paardje oud genoeg is ga ik met hem op voor het ruiterbewijs, puur en alleen omdat ik hem in de endurance wil starten en het dus voor sommige wedstrijden nodig zal hebben.
Maar vind het pure geldklopperij!!!
ikke schreef:corine1981 schreef:Ik blijf het een risico vinden om buiten te rijden, met of zonder ruiterbewijs. Denk niet dat ik minder goed rijd dan een doorsnee ruiter met bewijs... Maar heb het nooit hoeven halen en voorlopig zit het er ook niet in.
Wanneer mijn paardje oud genoeg is ga ik met hem op voor het ruiterbewijs, puur en alleen omdat ik hem in de endurance wil starten en het dus voor sommige wedstrijden nodig zal hebben.
Maar vind het pure geldklopperij!!!
Je ruiterbewijs halen, enkel om een Endurance meer te kunnen rijden (daar komt het op neer) is een dure grap hoor; kun je simpeler gewoon die ene wedstrijd laten schieten; daar vergaat de wereld ook niet van![]()
![]()