Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alja schreef:Als het de mijne was ( 20jaar / iets met pollen) zou ik hem juist in bruikleen weg willen doen of zelf naar de slager brengen.
Zo n paard die zo n leeftijd heeft en weinig ervaring is toch wel een risico om te verkopen als je tenminste het beste met hem voor hebten juist niet wil dat hij in de handel terecht komt.
Alja schreef:Als het de mijne was ( 20jaar / iets met pollen) zou ik hem juist in bruikleen weg willen doen of zelf naar de slager brengen.
Zo n paard die zo n leeftijd heeft en weinig ervaring is toch wel een risico om te verkopen als je tenminste het beste met hem voor hebten juist niet wil dat hij in de handel terecht komt.
Captain schreef:Elisa2 schreef:Volgens mij geeft ze duidelijk aan dat ze door gezondheidsredenen wil minderen.
Volgens mij wil TS juist verder met de fokkerij en moeten de oudjes dus ruimte maken voor de jongere generatie.
Muronia schreef:TS heeft toch een paar posts geleden uitgelegd waarom ze wil minderen? Ik begrijp niet helemaal waarom dat verder moet worden uitgeplozen?. Ik ben geen crimineel met duistere bedoelingen volgens mij?
mika11 schreef:Hoe is het paard in de omgang, dat kan er misschien nog bij in de advertentie.
Is hij geduldig, vriendelijk, netjes opgevoed, kan hij vaststaan, houdt hij van poetsen/aandacht etc.
Kan hij weg bij de andere paarden zonder paniek en onrustig gedoe.
Ik ben al jaren gestopt met paardrijden, anders zou zo'n paard best iets voor mij zijn.
Af en toe in de bak rijden of wat stap ritjes buiten, verder veel aandacht in de vorm van poetsen etc
Gezellig tijd samen doorbrengen zeg maar, als hij gezond is kan hij zo nog jaren mee.
Zo zijn er vast nog wel meer mensen, en daar kun je nog wat meer over laten weten of hij daar geschikt voor is.
Muronia schreef:Dat zou zeker goed mogelijk zijn. Maar moet je daar dan iets over in een advertentie zetten?
Anomien schreef:Mag ik een brutale vraag stellen?
Als je al een of twee oudere dames hebt, waarvan ik dacht te lezen dat ze al aardig op het ‘einde’ zijn.
Wat maakt dat deze ruin wel weg kan?
Absoluut geen sneer hoor. Maar moet hij echt weg? Kan hij niet blijven?