Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Popstra schreef:Als ik je openingspost terug lees lijken die klachten van dat onregelmatig zijn..stijf en problemen met voetje geven op iets als Spat in het sprong gewricht.
Dit kun je enkel op rontgen zien wil je zekerheid hebben.
Die heb je niet laten nemen. Je hebt zowiezo niet laten keuren voor de koop dus de vorige eigenaar is daar ook geen verantwoording voor schuldig.
Paard kan overigens nog prima functioneren als zijnde recreatie paardje met dit probleem als dit goed gemanaged word. Snap dan ook niet dat je dit paard gelijk helemaal af schrijft en weg schijt als je het miet goed hebt laten onderzoeken!
Ik denk dat er een stuk goede maar vooral eerlijke communicatie mist in dit hele verhaal.
Zowel hier op Bokt als naar de nieuwe eigenaren.
pmarena schreef:Heb je enig idee of ze op hem aan het rijden zijn...? Aangezien ze het hebben over bokken in de piste, en dat ze denken dat dat door pijn komt? En dat buiten schrikachtig zijn, zou dat dan ook ineens onder het zadel zijn en inderdaad kunnen komen door lichamelijk ongemak doordat ze aan het rijden zijn gegaan misschien....?
En wat voor operatie is het eigenlijk precies waarvan ze zeggen dat die nodig is en 7-8000 euro moet gaan kosten
Popstra schreef:Als ik je openingspost terug lees lijken die klachten van dat onregelmatig zijn..stijf en problemen met voetje geven op iets als Spat in het sprong gewricht.
Dit kun je enkel op rontgen zien wil je zekerheid hebben.
Die heb je niet laten nemen. Je hebt zowiezo niet laten keuren voor de koop dus de vorige eigenaar is daar ook geen verantwoording voor schuldig.
Paard kan overigens nog prima functioneren als zijnde recreatie paardje met dit probleem als dit goed gemanaged word. Snap dan ook niet dat je dit paard gelijk helemaal af schrijft en weg schijt als je het miet goed hebt laten onderzoeken!
Ik denk dat er een stuk goede maar vooral eerlijke communicatie mist in dit hele verhaal.
Zowel hier op Bokt als naar de nieuwe eigenaren.
oji schreef:Ik lees maar van iedereen, neem hem terug. Maar als de koper dat niet wil heb je daar dus niets over te zeggen. verkocht is verkocht, ook al is het voor een symbolisch bedrag.
Overigens staat in de openingspost dat TS hem helemaal niet terug wil nemen en in de post eronder dat ze wel geprobeerd heeft hem terug te nemen.
7-8k voor een operatie aan een schiefel??? De meeste schiefels wordt niets aan gedaan en zijn cosmetische foutjes en al helemaal voor een recreatiepaard.
Ik vind het maar een warrig verhaal. Waarom een advocaat inhuren als er geen eis ligt? Advocaat is vaak pas aan de orde als de koper eist dat de verkoper hem terug neemt, maar dat is hier niet aan de orde. Zal wel aan mij liggen, maar ik vind het allemaal heel onsamenhangend klinken.