Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sourire schreef:Het gros is op de hand van de ts. Er wordt gesproken over waarschuwingen, de stalprijs verhogen of dat mevrouw maar heeft te vertrekken. Dus ja, men is hier van mening dat mevrouw dit maar heeft te doen. En ik neem aan dat als je dat verkondigd dat je dit dus blijkbaar zelf zou accepteren.
Deze mevrouw zo inderdaad beter kunnen communiceren. Maar datzelfde geldt ook voor TS! Zij kan niet zomaar eenzijdig de voorwaarden veranderen zonder overleg. En het lijkt erop dat dat wel is gebeurd want het is immers op de app medegedeeld. Dus mevrouw handelt niet correct nee, maar TS daarentegen ook niet en uiteindelijk is het wel TS die dit anders (in écht overleg) had moeten aanpakken. Daarmee was de situatie waarschijnlijk voorkomen.
Sourire schreef:Het gros is op de hand van de ts. Er wordt gesproken over waarschuwingen, de stalprijs verhogen of dat mevrouw maar heeft te vertrekken. Dus ja, men is hier van mening dat mevrouw dit maar heeft te doen. En ik neem aan dat als je dat verkondigd dat je dit dus blijkbaar zelf zou accepteren.
Deze mevrouw zo inderdaad beter kunnen communiceren. Maar datzelfde geldt ook voor TS! Zij kan niet zomaar eenzijdig de voorwaarden veranderen zonder overleg. En het lijkt erop dat dat wel is gebeurd want het is immers op de app medegedeeld. Dus mevrouw handelt niet correct nee, maar TS daarentegen ook niet en uiteindelijk is het wel TS die dit anders (in écht overleg) had moeten aanpakken. Daarmee was de situatie waarschijnlijk voorkomen.
Kimberley_ schreef:Als mijn pensionhouder "ineens" van 1 naar 2 mestbeurten per week zou gaan dan zal ik waarschijnlijk aangeven dat dit voor mij niet haalbaar is verband met eigen gezond maar of ik het inderdaad afkopen.
Sizzle schreef:Als het bedrag hoog genoeg is zodat er 4x per maand even iemand betaald de dienst kan overnemen is het toch opgelost?
Wellicht wil de leaser wel wat bijverdienen.
Sharmila schreef:Ik snap niet helemaal waarom men het er steeds over heeft dat de pensionklant de verwachting zou hebben niks te hoeven doen en dat het begrijpbaar is dat die nu niet hierin in meegaat of dat dit opeens zou komen voor de pensionklant. Als ik de uitleg van TS lees dan lees ik dat meer als ze moeten helpen maar de indeling/manier was vrij flexibel/bespreekbaar. Dat werkte niet dus komen er vaste regels. En daarin wordt TS dus gewoon genegeerd.We zijn nooit een vol pension geweest. Maar ik had eerst geen harde regel met de minimale hoeveelheid wanneer je iets deed. Waardoor het een beetje krom ging lopen. De een deed alles de ander niks.
Sharmila schreef:De regels zijn niet veranderd. Het is nooit vol pension geweest. Maar ik zei joh als je er bent vul dan even een hooi bak of schep wat mest. Dat vond ze goed. En vanaf dag 1 is ze er hoogstens 5 minuten en doet ze het eigenlijk niet. Omdat we daar klaar mee waren hebben we voor haar deze regel ingesteld. Vaste dag in de week. Klaar iedereen doet evenveel werk.
Maar ze zwijgt dus alles dood……..
Lieser schreef:Op zich snap ik niet waarom voor de leaser/bijrijder 'dus' dezelfde regels gelden als voor de pensionklant. Dat is niet vanzelfsprekend. Het mesten kan deel van de leaseovereenkomst zijn zonder dat dat voor een pensionklant geldt. Dat hangt er maar net vanaf wat je bij aanvang afgesproken hebt.
Dat jij ziek bent, is heel zuur. Maar dan is een pensionstal misschien niet handig. En hoe onaardig het misschien ook klinkt, het is ook niet het probleem van je pensionklant. Als een stalhouder en een pensionklant een goede band hebben, zal de pensionklant waarschijnlijk graag een keer wat extra doen als er iets is met de stalhouder (en andersom ook). Maar een pensionstal aanbieden voor een bepaald bedrag, en dan de werkzaamheden wijzigen, is gewoon niet handig.
Waarom is het trouwens niet mogelijk om haar paard de wormenkuur te geven? Die geef je toch ook aan je eigen paarden?
Sharmila schreef:Heb het er ook met mijn man over gehad. Van de week wordt hij gecastreerd en dan moet ze dus wel komen. We gaan haar vragen om te helpen of anders te vertrekken als laatste kans.
Sharmila schreef:De regels zijn niet veranderd. Het is nooit vol pension geweest. Maar ik zei joh als je er bent vul dan even een hooi bak of schep wat mest. Dat vond ze goed. En vanaf dag 1 is ze er hoogstens 5 minuten en doet ze het eigenlijk niet. Omdat we daar klaar mee waren hebben we voor haar deze regel ingesteld. Vaste dag in de week. Klaar iedereen doet evenveel werk.
Maar ze zwijgt dus alles dood……..
Sharmila schreef:Heb het er ook met mijn man over gehad. Van de week wordt hij gecastreerd en dan moet ze dus wel komen. We gaan haar vragen om te helpen of anders te vertrekken als laatste kans.