Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ilse_123 schreef:Sowieso verwacht je toch van een proffesionele handelstal die zichtzelf aanbiedt dat ze wel weten om te gaan met sensibele paarden... Dan is een beetje rekening houden met aansingelen en het karakter toch niet zo lastig lijkt me...
Beterschap voor het paard, hopelijk komt er voor jou en het paard iets voordeligs uit.
Bielsje schreef:Ilse_123 schreef:Sowieso verwacht je toch van een proffesionele handelstal die zichtzelf aanbiedt dat ze wel weten om te gaan met sensibele paarden... Dan is een beetje rekening houden met aansingelen en het karakter toch niet zo lastig lijkt me...
Beterschap voor het paard, hopelijk komt er voor jou en het paard iets voordeligs uit.
Dat zou ik nu juist niet verwachten bij een handelsstal die zichzelf aanbiedt... De goede handelsstallen hebben namelijk geen tijd om werk op te zoeken want die staan vol![]()
Maar dat is mosterd na de maaltijd natuurlijk. Ik zou haar even heel goed na laten kijken door een veearts en alles wat je hebt en nog gaat krijgen goed vastleggen voor het geval je het nodig gaat hebben. Succes TS!
imaudy schreef:Stroller schreef:Ja zeker had ze een goed passend zadel mee , de zadelmaker is juist daarvoor geweest .
Ja er staat inderdaad in het contract wat evamarie zegt .
Kan die zadelmaker niet even kijken of de rug/schoft anders voelt?
Popstra schreef:Als jou paard zn schoft zou breken kan het niet meer op staan!
Vind het nogal makkelijk en niet zo eerlijk een schuld bij een ander neer te gooien als je al toe geeft de merrie eerder ook niet makkelijk is geweest en gebruiksaanwijzing heeft!
Popstra schreef:Het gaat er toch om je niet zo een verhaal de wereld in moet brengen als er geeneens bewijs is dat het dier uberhoupt lichamelijke schade is toe gebracht!?
Dat is gewoon niet netjes