Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Olympia96 schreef:Ik vind veel verhogingen die hier voorbij komen eigenlijk bijzonder laag. Bijna te laag als je alleen al naar GWL kijkt? Wellicht heeft dat te maken met langlopende contracten ofzo?
Maar ook die lopen af. En dan moeten de bedragen zeker weten omhoog lijkt mij zo?
Shadow0 schreef:Zou het gasverbruik van stallen niet behoorlijk laag moeten zijn? Zoveel heb je dat toch niet nodig?
Olympia96 schreef:Dat zou idd kunnen. Maar zelfs hooi van eigen land moet wel (een stuk) duurder zijn: dieselprijs, plastic, loonwerkers.
Als ik (paarden aan huis) al zie dat mijn muesli in een maand tijd met €5,- per zak is verhoogd, hooi boer gaat omhoog met prijs (mag ook wel, betaal slechts €50 voor 500 kilo baal) en dan reken ik de kosten voor GWL nog niet eens mee. Daarom verbaas ik me best wel over verhogingen van een paar tientjes. Dat is echt niet veel lijkt mij. Zou mij niet eens verbazen als sommigen met €100 omhoog zouden moeten gaan. Om überhaupt de stal te laten draaien.
Robijntjah schreef:Ligt er denk ik aan, wij hebben een ruime kantine waar mensen de verwarming aan mogen zetten (en dat ook doen en soms vergeten uit te zetten) dus dan verbruik je wel wat gas ja.
SARINO schreef:Het lijkt hier wel dat als je wat verdient( of je maandelijkse loon moet verdienen) aan je stalling je bijna als dief gezien wordt.