Ze een ziekenhuis aangeboden! En toen gingen mensen met hun tengels aan moeders zitten en kinderen uit de moeders rukken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Appeltje_1 schreef:Ach nee, je brengt al mijn trauma's weer terug! Als Groningen er niet was geweest dan...
beegee schreef:OMG die profielfoto. Dit wil je toch, wat een heeeerlijk topicJe hebt me echt onwijs aan 't lachen gemaakt TS. En dat je in Zoetermeer woont vind ik heel erg voor je. Daar wil je niet dood gevonden worden
Annet_Dottie schreef:Appeltje_1 schreef:Ach nee, je brengt al mijn trauma's weer terug! Als Groningen er niet was geweest dan...
Als je er over wil praten staat m'n inbox open hè, ik weet hoe je je voelt![]()
Omg die avatar had ik nog niet eens gezien!!! Wauww![]()
![]()
![]()
mayonaise schreef:Hai,hoe red je een pony van de slacht en wat kost dat dan? of kan je gewoon gratis er een mee nemen? ik heb niet zo veel zakgeld maar ik zou dit heel graag willen doen, want ik ben heel goed met paarden en kan het beestje liefde geven
en we hebben nog een stal over dus het kan. het maakt niet uit of het paardje wat mis heeft
heidy_wilco schreef:mayonaise schreef:Hai,hoe red je een pony van de slacht en wat kost dat dan? of kan je gewoon gratis er een mee nemen? ik heb niet zo veel zakgeld maar ik zou dit heel graag willen doen, want ik ben heel goed met paarden en kan het beestje liefde geven
en we hebben nog een stal over dus het kan. het maakt niet uit of het paardje wat mis heeft
Even serieus:
1. Een paard kan niet overleven op enkel "liefde".
heidy_wilco schreef:mayonaise schreef:Hai,hoe red je een pony van de slacht en wat kost dat dan? of kan je gewoon gratis er een mee nemen? ik heb niet zo veel zakgeld maar ik zou dit heel graag willen doen, want ik ben heel goed met paarden en kan het beestje liefde geven
Even serieus:
1. Een paard kan niet overleven op enkel "liefde".
2. Als je echt zoveel verstand had, wist je punt 1 ook, had je geen paard wat zo bokt of ben je in ieder geval bezig om te achterhalen waarom hij dat doet, weet je wat nageefelijkheid is, en zou je in plaats van dit soort bijdehande berichten, daadwerkelijk berichten plaatsen met normale conversatie waaruit blijkt dat je mentaal ook geschikt bent voor paarden houden.
Ik heb een heel groot vermoeden, maar hoop ook van harte, dat dit gewoon een reltopic is waarbij je "grappig" probeert te zijn. Als dit niet zo is, doe dan alsjeblieft wat aan je gedrag en schaf geen paard aan, want je bent hier absoluut niet geschikt voor.
En anders: Dankje voor het dit vermakelijke topic, een goed einde van mijn dag![]()
En er gaat niets boven Groningen!
Suzanne F. schreef:Dit is toch niet echt een Penny of wel?