Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bliksemflits schreef:Jupp, m'n kleine auto verkocht voor een leuke trailerauto en nog enigszins zuinig (gezien ik veel km op een dag rij).
Ik heb nu een Mazda 3 Sport en ontzettend blij mee
Voor die tijd reed m'n pa ons altijd, met een Hyundai Tucson
Jets schreef:Ja wij hebben daarom een Hyundai Tucson gekocht. Mijn vriend gebruikt hem dagelijks om haar het werk te rijden (3 km) en ik gebruik hem voor de trailer. Ik heb een lease auto van het werk zonder trekhaak, hoop dat de volgende met wordt, dan kan die van ons namelijk de deur uit, veel te duur
Hilli schreef:Jets schreef:Ja wij hebben daarom een Hyundai Tucson gekocht. Mijn vriend gebruikt hem dagelijks om haar het werk te rijden (3 km) en ik gebruik hem voor de trailer. Ik heb een lease auto van het werk zonder trekhaak, hoop dat de volgende met wordt, dan kan die van ons namelijk de deur uit, veel te duur
Tenzij je vriend de auto ook tijdens het werk nodig heeft, zou ik zeggen dat 3 kilometer ook uitstekend te fietsen (10 minuten) of zelfs lopen (een goed half uur) zou moeten zijn. Of wacht even... had er misschien 30 moeten staan? Dan is een auto logischer.
ikke schreef:Nog erger: de paarden hebben hier hun eigen autoeen DAF LF45