Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
zacharyhill schreef:frensje schreef:Idd een Dodge Ram met grijs kenteken
En dan wel een gastank laten inbouwen op benzine is het echt niet leuk rijden. Die van ons rijden ook op gas. De eerste paar km op benzine en dan als de auto warm is schakelt hij zelf op gas over
puma schreef:Lukasje schreef:Ik begrijp je redenen voor een benzine wel , maar een dieselmotor is wel sterker. Indien je vaak trekt, ook al zijn het weinig kilometers, zou ik toch een diesel kiezen.
Ik ga denk ik gemiddeld 2x per week met 2 paarden weg. Maar qua kilometers kom ik totaal echt niet hoger dan zo'n 20.000 per jaar. Een dikke diesel is dan wel erg duur in de wegenbelasting. Ik snap wat je zegt maar ik probeer er toch liever met een benzine variant uit te komen.
puma schreef:en dikke diesel is dan wel erg duur in de wegenbelasting
Jolliegirl schreef:_lotteeee schreef:Ik rijdt een Ford Kuga.
Die mag dit ook trekken & daarnaast een mega fijne auto.
Wat voor'n ford kuga?
Wij hebben de 4x4, en die mag dit absoluut niet trekken.
1850 is de max.
Sizzle schreef:Rex_Rolfo schreef:In [TAO] [INFO] Alle vragen over auto's voor de trailer heeft je eerste reageerder een keer een lijst geplaatst met auto's met trekgewicht vanaf 1800 kg. Staan daar netjes per groep, dus 1800-1899, 1900-1999 enz. Ik noem 'm in dat topic altijd "het Sizzle lijstje"
Rex_Rolfo schreef:In [TAO] [INFO] Alle vragen over auto's voor de trailer heeft je eerste reageerder een keer een lijst geplaatst met auto's met trekgewicht vanaf 1800 kg. Staan daar netjes per groep, dus 1800-1899, 1900-1999 enz. Ik noem 'm in dat topic altijd "het Sizzle lijstje"Sizzle schreef:Handige link gevonden met gewichten per model vanaf 1800 kg.
http://www.mit-pferden-reisen.de/files/ ... 1800kg.pdf
puma schreef:Lukasje schreef:Ik begrijp je redenen voor een benzine wel , maar een dieselmotor is wel sterker. Indien je vaak trekt, ook al zijn het weinig kilometers, zou ik toch een diesel kiezen.
Ik ga denk ik gemiddeld 2x per week met 2 paarden weg. Maar qua kilometers kom ik totaal echt niet hoger dan zo'n 20.000 per jaar. Een dikke diesel is dan wel erg duur in de wegenbelasting. Ik snap wat je zegt maar ik probeer er toch liever met een benzine variant uit te komen.
_lotteeee schreef:Ik rijdt een Ford Kuga.
Die mag dit ook trekken & daarnaast een mega fijne auto.
Wat voor'n ford kuga?
Wij hebben de 4x4, en die mag dit absoluut niet trekken.
1850 is de max.
Asciugamano schreef:puma schreef:
Ik rij 15000km en een Land Rover Defender diesel op grijs kenteken.Mag 3500 trekken.
Met welke benzine auto dan ook, kan ik niet goedkoper!
Maar wat een geweldige auto! In meerdere opzichten!
Asciugamano schreef:Ik ga hard genoeg.
En voor hoeveel geld aan benzine verstookt die 8 cilinder bij 15000 km?
En bij dat kilometrage, hoeveel ben je dan jaarlijks aan onderhoud kwijt?
Bovendien mag ik alle stadscentra nog in.