rumay schreef:Lindsey_99 wie zegt dat TS de stal verhuurde aan de nieuwe persoon, misschien is ze wel akkoord gegaan op vraag van stalbaas/stalhulp?
En heeft ze aan de nieuwe stalgenoot geld gevraagd of aan de stalbaas/stalhulp over de overgenomen kosten?
Deze situatie is in paardenland altijd heel schimmig helaas en vaak is overleg niet meer mogelijk.
En of TS nou wel of niet meer op stal is geweest doet niet ter zake. Voor veel mensen is communicatie iets heel moeilijks vooral als er emoties of geld bij komt kijken.
In dit geval vind ik dat de stalbaas misbruik maakt van de borg, het uit de stal halen van het paard had hij even moeten overleggen zeker nadat is aangegeven dat het crematorium zou komen om het paard op te halen.
Ik ben benieuwd hoe de mensen, die nu aangeven stalhouder heeft gelijk, zouden reageren als het hun paard betreft.
Ik werd zelf benaderd door een stalgenoot dat de nieuwe persoon die al zou komen eerder wilde komen en dan in mijn stal zou gaan staan. Ze wilde de kosten compenseren en zou contact met mij opnemen. Ik ben toen akkoord gegaan. Ineens hoorde ik niks meer en ben ik gaan informeren. Toen bleek dat de staleigenaar perse wilde dat zij aan hem zou betalen maar ik kreeg hierover geen bericht.