Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rizette schreef:Och grutten ik zie nu pas dat TS nog maar 7 berichten heeft ik krijg zo'n gevoel dat we te maken hebben met een bekende. Ik reageer verder niet meer en ik zou zeggen zoek een andere dierenarts als dit een bestaande situatie is.
Rizette schreef:Och grutten ik zie nu pas dat TS nog maar 7 berichten heeft ik krijg zo'n gevoel dat we te maken hebben met een bekende. Ik reageer verder niet meer en ik zou zeggen zoek een andere dierenarts als dit een bestaande situatie is.
AlyssaFay schreef:Rizette schreef:Och grutten ik zie nu pas dat TS nog maar 7 berichten heeft ik krijg zo'n gevoel dat we te maken hebben met een bekende. Ik reageer verder niet meer en ik zou zeggen zoek een andere dierenarts als dit een bestaande situatie is.
Hoezo een bekende ? Ik weet niks meer van m’n vorige account aangezien ik 7 jaar geleden voor het laatst in de paardenwereld ben geweest. leuk ja die vooroordelen.
Rizette schreef:[quote=