Trailer kopen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
woemp
Berichten: 467
Geregistreerd: 14-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-20 11:24

Tarico schreef:
Ik vind het een stevige prijs voor een trailer van 12 jaar oud. Nieuw wordt de trailer nu aangeboden voor 7700 incl btw.

Waar vind jij die dan zoal aan deze prijs?

Karreman
Berichten: 580
Geregistreerd: 04-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 11:42

https://www.wieldraaijeraanhangwagens.n ... b511-zwart
€5500 voor een Ifor van 12 jaar oud komt neer op een afschrijving van ruim €200, per jaar.
Deze man zegt dit waarschijnlijk alleen bij de verkoop. Weet niet of het een handelaar / bedrijf is maar als je dezelfde trailer (bij hem) wilt inruilen dan heeft ie waarschijnlijk een heel ander verhaal.
Er worden momenteel toch prijzen voor 2e hands trailers gevraagd waar ik van achterover sla, maar ja het is toch €2500 minder dan nieuwprijs en dan is het maar net wat voor keus je maakt en vraag en aanbod bepaald de prijs.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 11:51

woemp schreef:
Tarico schreef:
Ik vind het een stevige prijs voor een trailer van 12 jaar oud. Nieuw wordt de trailer nu aangeboden voor 7700 incl btw.

Waar vind jij die dan zoal aan deze prijs?


Van der Horst biedt 'm aan voor die prijs.

Karreman
Berichten: 580
Geregistreerd: 04-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 12:10

Tarico schreef:
Ik vind het een stevige prijs voor een trailer van 12 jaar oud. Nieuw wordt de trailer nu aangeboden voor 7700 incl btw.

Waar vind jij die dan zoal aan deze prijs?[/quote]

Van der Horst biedt 'm aan voor die prijs.[/quote]

Bij die moet je wel een beetje opletten.

Sosha

Berichten: 3126
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 12:28

woemp schreef:
Ja ik vond het eerst ook meteen nogal duur. Maar hij zegt dat Trailers hun waarde behouden in tegenstelling tot auto’s ?
Klopt dit?


Tot op zekere hoogte wel, maar je kunt het ook overdrijven, als de trailer de helft van de leeftijd was geweest, was het weer een ander verhaal.

ikke

Berichten: 37689
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 12:36

Tarico schreef:
Van der Horst biedt 'm aan voor die prijs.

En hoe kaal is ie dan?
Ik denk dat jij schrikt van de prijs als ie aangekleed is zoals jij 'm wil hebben.

Ik keek laatst eens naar een nieuwe V60; vanaf 39900 maar de versie zoals ik 'm wil eindigde bij 62500 en dan was ie nog steeds zonder AWD.......

tirzasarah10

Berichten: 1843
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 12:49

Karreman schreef:
Tarico schreef:
Ik vind het een stevige prijs voor een trailer van 12 jaar oud. Nieuw wordt de trailer nu aangeboden voor 7700 incl btw.

Waar vind jij die dan zoal aan deze prijs?


Van der Horst biedt 'm aan voor die prijs.[/quote]

Bij die moet je wel een beetje opletten.[/quote]

Aan een nieuwe trailer kan niet veel mis gaan. Daarbij ben ik daar 2 jaar terug geweest voor mijn nieuwe ifor en echt top service. Bij aankoop kreeg ik buiten de goede prijs ook nog extra wieldoppen waardoor hij er heel luxe uitziet en een gratis onderhoudsbeurt na een jaar. Bij de onderhoudsbeurt zag de monteur dat de stekker in de regen had gehangen, deze is kostenloos vervangen.

tirzasarah10

Berichten: 1843
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 12:55

ikke schreef:
Tarico schreef:
Van der Horst biedt 'm aan voor die prijs.

En hoe kaal is ie dan?
Ik denk dat jij schrikt van de prijs als ie aangekleed is zoals jij 'm wil hebben.

Ik keek laatst eens naar een nieuwe V60; vanaf 39900 maar de versie zoals ik 'm wil eindigde bij 62500 en dan was ie nog steeds zonder AWD.......


Ik heb hem destijds voor volgens mij 7750 gekocht met extra opties, wel tijdens een aanbieding. Ik had voor die prijs dus extra wieldoppen, hooinet haak(moet een speciaal reling er op), 2 rechte stangen voor de 2 paards( mijn paard durft met tussenschot er niet in) en de schotten van de 2 paards trailer zitten er gewoon bij. Dus geen verrassingen bij ophalen alles was heel duidelijk afgesproken en stond op papier

woemp
Berichten: 467
Geregistreerd: 14-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-20 22:58

Sosha schreef:
woemp schreef:
Ja ik vond het eerst ook meteen nogal duur. Maar hij zegt dat Trailers hun waarde behouden in tegenstelling tot auto’s ?
Klopt dit?


Tot op zekere hoogte wel, maar je kunt het ook overdrijven, als de trailer de helft van de leeftijd was geweest, was het weer een ander verhaal.


Dus deze prijs is toch wat bij de haren getrokken als ik jullie ervaringen lees.
Hij ziet er wel goed uit, op een paar beschadigingen na.
Alleen was er verdacht veel olie op gedaan ( de veiligheidshaak hing vol) en die zwarte rubber was beschadigd.

Afbeelding