Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. En naar een binnenbak rijden als het slecht weer wordt deze winter hahaha. Moet het wel weer even opbouwen voor mijn gevoel, als ik elke week wegga met de trailer voel ik mij zekerder dan zoals nu na een paar maanden weer.
. LiselotZorro schreef:Ik zou nooit meer zonder trailer willen. Het is zo verschrikkelijk makkelijk en geeft zoveel vrijheid. Ik gebruik hem regelmatig 4-5 keer per week.
Ik leen hem alleen uit aan een select groepje mensen die zelf een trailer hebben. Bijvoorbeeld als hun trailer in onderhoud is. Mensen die zelf geen trailer willen kopen hebben pech; spullen kosten nu eenmaal geld.
Gypsy schreef:Gewoon direct een banketstaaf ophangen dat uitlenen of een ander paard vervoeren niet kan ivm de verzekering. Dan haken de meeste mensen wel zonder al te veel gezeur af.
AmoorM schreef:Maar verdienen jullie dan allemaal zoveel geld dat je stalling (paard), grote auto (zowel in aanschaf als onderhoud) en trailer met daarbij je eigen kosten zoals vaste lasten (hypotheek etc) kunnen betalen? Ik vraag mij echt af hoe sommige mensen het doen.. Ik verdien redelijk goed, maar kan mij nu echt geen dikke bak veroorloven. Sparen voor een trailer is nog geen big deal. Maar het is niet alleen de trailer, je trekt hen niet met een klein zuinig autootje.

Eigenlijk moet ik hem deze zomer wel weer even voor onderhoud wegbrengen dus ik ben benieuwd wat me dat gaat kosten.
Trailer was 1500 euro volgens mij. Oja en E rijbewijs heb ik toen ook maar gelijk even gehaald
kan die dat niet meer is een enkeltje sloopt goed genoeg

Pakken wanneer je wil en maaien maar.
Of voor het gemak wat grote spullen vervoer. Ideaal zo'n overdekte aanhanger.