Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FloortjeM schreef:Ts: als ik jou was, zou ik het als volgt doen: ik zou aan de verkoper aangeven dat je dit probleem ervaart, dat je gaat uitzoeken of het aan het beest of aan jou ligt en dat je dat wil doen door het paard bij ruiter x (ruiter van onbesproken ervaring en kunde) te zetten. Dat dat zo en zoveel geld kost en dat je het graag hoort als de verkoper liever een andere oplossing ziet. Dat als die ruiter vaststelt dat het paard niet geschikt is conform de afspraken, dat je tot ontbinding c.q. vernietiging zal overgaan en alle kosten, inclusief die van de trainer, zal terugvorderen. Dat je graag de input van de verkoper wil, omdat je het als een gezamenlijk probleem ziet. Blijft de verkoper dan de kont tegen de krib gooien, dan heb je voor een eventuele procedure echt heel erg netjes voorgesorteerd. Succes
Galuppy0546 schreef:Ik ga niet openbaar de stalnaam vermelden, ik heb wel inmiddels pb contact met iemand van bokt .
Iemand die mijn verhaal herkende, en mij zelf de stal naam kon toespelen van de verkoper.
En dat is iemand die in dezelfde situatie gezeten heeft.
Galuppy0546 schreef:Ik ga niet openbaar de stalnaam vermelden, ik heb wel inmiddels pb contact met iemand van bokt .
Iemand die mijn verhaal herkende, en mij zelf de stal naam kon toespelen van de verkoper.
En dat is iemand die in dezelfde situatie gezeten heeft.
Gini schreef:Ik had nog niet door dat jij die bokker was.Ja, van iemand die een naam hoog te houden heeft, snap ik het zeker niet. Je wilt toch goede mond-op-mondreclame?
Maar semi klinkt ook al goed.
anjali schreef:Sjong schreef:He wat vreselijk. Door dit soort verhalen durf ik dus nooit en pony te kopen.
Laat je niet afschrikken. Ik heb 8 keer een pony\paardje gekocht,waarvan 7 hele fijne lieve, en slechts 1 keer een miskoop.Het kan dus ook goed gaan hoor.