Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zulke dingen haal je toch persoonlijk op en inspecteer je goed neem ik aan. Hoe weet je anders of het op je paard past 
Rizette schreef:Ik vind wel dat als je iets te koop aanbiedt je jezelf moet vergewissen van de staat in zoverre je dat zou kunnen doen. Scheuren in kussens weet je of je weet dat ze er pertinent niet zitten. Als je zelf niet weet of ze er wel of niet zitten dan vind ik dat wel een slechte zaak en zou je eigenlijk het zadel terug moeten nemen. Ik vind het erg onverschillig als je iets verkoopt waarvan je zelf de staat niet weet en dus ook niet kon vermelden dat het in goede staat is. Daar mag je als verkoper wel vanuit gaan dat iets o.k is als de verkoper er niets over zegt. Je kunt toch moeilijk als koper alle mankementen opnoemen die er aan een zadel zouden kunnen zijn. Voor 250 euro verwacht je toch echt wel een zadel zonder scheuren in de kussens.
Zadelver schreef:[ [url=m/OTYLMb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even kijken of dit zo lukt.
Volgens haar is dit mijn zadel.
Ik herken dit echt niet.. Zo heb ik mijn zadel nooit in handen gehad..
Ik heb inmiddels wat random zadelmakers een bericht gedaan. Ik kan me niet voorstellen dat dit niet te plakken/stikken is?
Zadelver schreef:[ [url=m/OTYLMb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even kijken of dit zo lukt.
Volgens haar is dit mijn zadel.
Ik herken dit echt niet.. Zo heb ik mijn zadel nooit in handen gehad..
Ik heb inmiddels wat random zadelmakers een bericht gedaan. Ik kan me niet voorstellen dat dit niet te plakken/stikken is?