Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Cayenne schreef:400 euro voorrijkosten voor een halve kilometer lijkt me een flinke fout?
Neon schreef:Ja dat voorrijkosten verhaal is een standaard tarief...
Voor mijn paard moest de vorige dierenarts welgeteld 800 meter rijden... 40 euro voorrijkosten... de keer erna ben ik met mijn paard naar het spreekuur voor huisdieren toegelopen... de eerste opmerking van de dierenarts toen ik op zijn oprit voor deur stond was: dat is een paard... ik zo: dat is correct...
Uiteraard vond hij het vreemd dat ik er heen was gekomen maar na mijn uitleg heeftt hij nooit meer voorijkosten geteld
Neon schreef:Ja dat voorrijkosten verhaal is een standaard tarief...
Voor mijn paard moest de vorige dierenarts welgeteld 800 meter rijden... 40 euro voorrijkosten... de keer erna ben ik met mijn paard naar het spreekuur voor huisdieren toegelopen... de eerste opmerking van de dierenarts toen ik op zijn oprit voor deur stond was: dat is een paard... ik zo: dat is correct...
Uiteraard vond hij het vreemd dat ik er heen was gekomen maar na mijn uitleg heeftt hij nooit meer voorijkosten geteld
HorseTopShop schreef:nope werd bij ons ook beide gerekendNeon schreef:Ja dat voorrijkosten verhaal is een standaard tarief...
Is dat dan niet gewoon consult?
Met hond naar dierenarts is € 37,50 consult en geen voorrijkosten.
Dierenarts komt naar mijn paard toe is € 37,50 voorrijkosten en geen consult.
Consult/voorrijkosten. Zelfde bedrag, ander naampje.
kiki1976 schreef:eilleen333, beide keren opgegoten met paraffine.
1e keer
Door de weekse dag.
Koliek, opvoelen, darmontspanner + pijnstiller gespoten en opgegoten met paraffine.
€ 350
2e keer weekend.
Dag 1 zaterdag 17.00 gebeld
Koliek, opvoelen, darmontspanner + pijnstiller gespoten en opgegoten met paraffine.
Dag 2 zondagmorgen om 7.00 gebeld
Wederom opvoelen, darmontspanner + pijnstiller gespoten (alleen toen geen paraffine omdat te snel was met die van de avond ervoor)
€ 300