Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Yvank_ schreef:Dat verschilt natuurlijk enorm per persoon een dagcursus. Ik vond het heerlijk! 8 uur begonnen, uur pauze tussendoor en om 2 uur examen.
)vond het mijn lastigste examen in mijn leven -ook door dat misverstand- en het is net als met autorijden zelf: je gaat pas goed trailerrijden als je ervaring op gaat doen (maar daar heb je natuurlijk niets aan bij het examen).
, ik had mijn B al en na het halen van BE krijg ik T ook omdat mijn rijbewijs toen vernieuwd werd. Die hoef je dus niet apart te halen als je B hebt hoor
je kan het gewoon laten toevoegen.
. Getup schreef:Franciska15 schreef:Even later moest ik de wgen weer aankoppelen. Ik was achteruit gereden en uitgestapt om te kijken. Er zat nog een klein stukje tussen, dus ik trok de kar er naartoe. Vroeg de beste man hoe ik dat ging doen als mijn paard erin stond. Heb toen maar aangegeven dat mijn paard er heus niet in stond als hij niet aan de auto gekoppeld was. Ben toch mooi geslaagd
Dat is hier echt een no-go. Zou ik meteen op zijn gezakt. Maar is ook door de instructeur van te voren aangegeven. Bij jou niet?
Doe t thuis ook hoor, trek m gewoon n stukje om ofzo.
En inderdaad: liever een keer uitstappen en kijken als domweg op goede hoop van zegen doorrijden. Doe ik soms ook hoor.
Succes in ieder geval!
een dubbele rotonde waar een auto aan de binnenkant reed en ik dacht daar kan ik gewoon naast maar dat moch niet dus gezakt
Succes morgen! 
_Lobke_ schreef:Ik kreeg het advies om maar zelf te gaan oefenen
_Lobke_ schreef:Nontie en Eline: bedankt voor het delen van jullie ervaringen. ja met alleen maar zelf oefenen was het sowieso helemaal niets geworden. Gelukkig kreeg ik veel tips en advies van bokt en op basis daarvan heb ik twee uren les gehad bij een andere rijschool en daar is het allemaal veel beter van geworden. Dat zegt natuurlijk nog niets over hoe het examen morgen gaat maar ik ben nu wel veel beter voorbereid. Vandaag nog maar even oefenen met lege trailer als deze nog beschikbaar is.